کد خبر: ۱۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸

کارگران از سود سهام عدالت برخوردار نشدند

انتقاد از روند ارائه کارت‌های اعتباری به کارگران
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران از عدم بهره‌مندی کارگران از سود سهام عدالت خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد محدودی از کارگران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی سهام عدالت در یافت کرده‌اند.

محمد رضا بقائیان از روند ارائه کارت‌های اعتباری به کارگران انتقاد کرد و افزود: به دلیل عدم ایجاد خط اعتباری ویژه از سوی بانک مرکزی روند واگذاری کارت‌های اعتباری در ابهام قراردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از روند ابداعی پیش‌‌نویس قانون کار فعلی تصریح کرد: در حال حاضر نمایندگان کارگری مخالفت خود را با پیش‌نویس فعلی اصلاح قانون کار اعلام کرده‌اند.

وی یاد‌آور شد: در صورتی که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ابتدای تنظیم پیش‌نویس قانون کار از نظرات جامعه کارگری استفاده می‌کرد روند اصلاح قانون کار در بهترین حالت ممکن در مسیر اصلی قرار می‌گرفت. چراکه نمایندگان کارگری برای حل هر یک از مفاد قانون حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری در تدوین پیش نویس قانون کار خاطرنشان ساخت: در اکثر مفاد اصلاحیه قانون کار حق و حقوق کارگران نادیده گرفته شده و این پیش‌نویس به هیچ وجه رضایت جامعه کارگری را در برنخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین