کد خبر: ۱۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۷

گروگان‌گیر فراری در زاهدان دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: یک گروگانگیر فراری پس از دو سال در زاهدان شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ 'مسعود حیدری' افزود: دو سال پیش آدمربایان یک کسبه سرشناس زاهدانی را به قصد اخاذی ربوده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل کردند. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، وی بیان کرد: به دنبال این آدمربایی تحقیقات وسیعی برای دستگیری گروگان‌گیران و آزادی فرد ربوده شده انجام شد و آدمربایان پس از دریافت وجه درخواستی گروگان را آزاد کردند. 

او اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی تعدادی از اشرار مسلح که در این آدمربایی دست داشتند در چند عملیات پلیسی جداگانه شناسایی و دستگیر شدند. 

این مسؤول انتظامی افزود: مأموران در ادامه تحقیقات خود موفق شدند روز گذشته یکی دیگر از اعضای مرتبط با این آدم‌ربایی به نام ایوب را که پس از ارتکاب جرم به مدت دو سال متواری شده بود، شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه در چهار راه رسولی زاهدان دستگیر کنند. 

حیدری گفت: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی برای محاکمه تحویل مراجع قضایی شد. 

پیش‌تر فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفته بود: هیچ نقطه‌ای برای اشرار و متجاوزان به حقوق مردم امن نخواهد بود و این افراد در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین