کد خبر: ۱۳۶۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۳

زن رومانیایی فرزند ایرانی‌اش را رها کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی جوان در دادگاه خانواده گفت: همسرم رومانیایی است و بعد از این ‌که به او گفتم باید به ایران بازگردیم، من و فرزند 4 ماهه‌‌ام را رها کرد؛ یک سال است که در پی او هستم ولی پیدایش نمی‌کنم. 

مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد. 

این مرد در حضور قاضی پرونده با بیان این ‌که همسرم را گم کرده ام و یک سال است که به دنبالش می‌گردم، اظهار کرد: من و همسرم در پاریس زندگی می‌کردیم که از او خواستم با من به ایران بیاید ولی او مخالفت کرده و بعد از 3 هفته مرا رها کرد. 

وی با اشاره به این ‌که فرزندم 4 ماهه بود که همسرم ما را رها کرد، گفت: همسرم اهل رومانی و مسیحی بود که به خاطر من مسلمان شد و ما با یکدیگر ازدواج کردیم، ولی اکنون او در کنارم نیست. 

مرد به قاضی عموزادی گفت: من زندگی و همسرم را دوست دارم ولی فایده‌ای ندارد چرا که دیگر بعد از یک سال پیگیری، او را پیدا نکرده‌ام. 

وی با بیان این ‌که مهندس هستم، اظهار کرد: همسرم در زمان ازدواج با من دانشجو بود ولی با دنیا آمدن فرزندم، خانه‌دار شد و دیگر ادامه تحصیل نداد. 

مرد با بیان این ‌که شاید همسرم برای این ‌که به ایران نیاید، فرار کرده است، گفت: من و همسرم حدود 7 سال تفاوت سنی داریم و هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم. 

وی که متولد 1359 است، عنوان کرد: حدود 4 سال در کنار یکدیگر زندگی کردیم ولی درک درستی از زندگی نداشتیم و هر کدام راه خود را می‌رفتیم. 

مرد خاطرنشان ساخت: من در ایران کار مناسب پیدا کرده بودم و می‌خواستم همسرم در ایران در کنارم باشد ولی بعد از شنیدن این درخواست، دیگر او را پیدا نکردم و او مرا رها کرد. 

قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده ونک بعد از شنیدن حرف‌های مرد، او را به داوری فرستاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین