کد خبر: ۱۳۶۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۶

محمدرضا خاتمی: اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت نمی‌کنند

اگر مجلس ششم بود، چنین اختلاسی روی نمی‌داد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا خاتمی، گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنند. 

محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم ختم پدر دکتر حسن‌ روحانی در جمع خبرنگاران از نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: بنده تشکیل 1+7 جبهبه اصلاحات را از زبان شما می‌شنوم.

براساس گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد یا خیر، این سوال را مطرح کرد که آیا قرار است انتخاباتی برگزار شود؟ 

زمانی که یکی از خبرنگاران به خاتمی گفت تا به حال شده بود این تعداد خبرنگار دور شما جمع شوند، وی پاسخ داد: نه، من هول شدم. 

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: این شورا سال‌های سال است که فعالیت می‌کند؛ این شورا آئین‌نامه‌ای دارد که بر اساس آن گروه‌های مختلف عضو جبهه اداره جلسات را به عهده می‌گیرند. 

خاتمی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند "اصلاح‌طلبان باید در قبال فتنه موضع‌گیری کنند و در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات شرکت داشته باشند"، گفت: در‌باره فتنه همه موضع‌گیری می‌کنند؛ اختلاس و دزدی مملکت را برداشته است. 

زمانی که یکی از خبرنگاران از وی خواست در مورد "براندازی که اصلاح‌طلبان قصد آن را داشتند"، توضیح دهد، گفت که نتیجه همه این موارد در حال حاضر معلوم است. 

خاتمی در پاسخ به این سؤال که اگر مجلس ششم هم‌اکنون روی کار بود، چه برخوردی با اختلاس اخیر می‌کرد، مدعی شد اگر مجلس ششم بود، چنین اختلاسی روی نمی‌داد. 

وی در پاسخ به این سؤال که "چرا آمریکایی‌ها می‌گویند اصلاح‌طلبان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند؟"، اظهار داشت: من چنین چیزی نشنیده‌ام؛ آمریکا ممکن است غلط‌های مختلفی بکند. 

خاتمی در پاسخ به این سؤال که "چرا آمریکا همیشه از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند؟"، گفت: این‌طور نیست، آمریکا از خیلی‌ها حمایت می‌کند. 

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی افراد هم طیف شما پیشنهاد نظارت بین‌المللی در انتخابات را مطرح می‌کنند، افزود: من در جریان کار آقای خرم نیستم. 

خاتمی در پایان تاکید کرد که اصلاح‌‌طلبان در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین