کد خبر: ۱۳۶۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۰

فیروز کریمی سرمربی شاهین بوشهر شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر شد. 

پس از آن که حمید درخشان از تیم فوتبال شاهین بوشهر جدا شد، عصر امروز (چهارشنبه) مسئولان این باشگاه فیروز کریمی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند. 

حمید درخشان پس از نشست امروز با مسئولان باشگاه شاهین بوشهر به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

علی دادگر مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر شد 
سخنگوی باشگاه: از سازمان لیگ استعلام گرفتیم، فیروز کریمی مشکلی ندارد
 

باشگاه شاهین بوشهر در ادامه تغییر و تحولات خود امروز سه اتفاق را در خود دید،‌ نخست حمید درخشان با این تیم قطع همکاری کرد. سپس فیروز کریمی به جای درخشان سرمربی شاهین شد و در انتها علی دادگر که پیش از این هم یک بار مدیرعامل شاهین شده بود، برای بار دیگر از سوی هیئت مدیره این باشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. 

سخنگوی باشگاه شاهین بوشهر درباره علت قطع همکاری این باشگاه با حمید درخشان اظهار کرد: متاسفانه درخشان به دلیل مشکلات شخصی‌ای که داشت و مسائلی که مربوط به گذشته می‌شد، باید زمان بیشتری را در تهران سپری می‌کرد، به همین خاطر شرایط دیگر به گونه‌ای نبود که بتوانیم به همکاری ادامه دهیم. به همین خاطر با توافق با یکدیگر به این همکاری پایان دادیم. 

وی درباره انتخاب فیروز کریمی هم گفت: از آنجا که فیروز کریمی اشراف کاملی بر فوتبال ما دارد، تصمیم گرفتیم که از میان گزینه‌های موجود این مربی را انتخاب کنیم، هرچند درخشان هم در زمان حضور خود نتایج خوبی با شاهین گرفت و امیدواریم که حال با کریمی به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنیم. 

ابوالفتحی با اشاره به اینکه قرارداد فیروز کریمی با شاهین بوشهر دو ساله است، گفت: ما برای حضور کریمی در شاهین از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و آن‌ها به ما گفتند که او برای نشستن روی نیمکت شاهین هیچ مشکلی ندارد. به هر حال هر کسی یک دوره محرومیتی دارد و این محرومیت یک روز تمام می‌شود. 

سخنگوی باشگاه شاهین همچنین از دیگر تصمیم مهم اعضای هیئت مدیره باشگاه در جلسه امروز خبر داد و گفت: امروز علی دادگر هم به عنوان مدیرعامل شاهین انتخاب شد. اصرار هیئت مدیره بر این بود که فردی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود، بومی باشد و ما با توجه به سابقه ورزشی دادگر او را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده‌ایم و امیدوارم که دیگر مدیرعامل عوض نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین