کد خبر: ۱۳۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۳:۳۲

جهانی در انتظار ابتکارات احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : این روزنامه در ادامه نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران قرار است در سخنرانی امروز خود در مقر سازمان ملل پیشنهادهایی را درباره حل موضوع هسته ای مطرح کند. این در حالی است که نه تنها طرف های گفتگوی ایران بلکه جهان در انتظار شنیدن این پیشنهادهاست .

دی پرسه افزود : جک استراو، وزیرامورخارجه انگلیس پس از دیدار و گفتگوی خود با احمدی ‌نژاد در نیویورک گفت: اتحادیه اروپا پیشنهادهایی که از طرف رئیس جمهوری ارائه می‌شود را ارزیایی خواهد کرد.

استراو گفت : ما به دقت به سخنان رئیس جمهوری ایران که قرار است روز شنبه بیان شود،گوش خواهیم داد و سپس درباره پیشنهادها تصمیم گیری می کنیم.

این روزنامه اتریشی در ادامه به نقل از روزنامه فایننشیال تایمز آلمان نوشت: رئیس جمهوری ایران قرار است در پیشنهادهای خود به مواردی در خصوص ضمانت های عینی اشاره کند .

دی پرسه افزود : احمدی نژاد، در گفتگو با رسانه های آمریکایی بار دیگر با مسلم خواندن حق ایران در برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای اظهار داشت: ایران نیازی به بمب اتمی نداشته و دلیلی برای تولید آن نمی بیند .

این روزنامه در پایان نوشت: یوشکا فیشر، وزیر امورخارجه آلمان در سخنان روز گذشته خود در نیویورک خاطر نشان کرد که اتحادیه اروپا همچنان آماده است تا برای حل موضوع هسته ای ایران به گفتگوهای خود با این کشور ادامه دهد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین