کد خبر: ۱۳۶۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲

شهردار لس‌آنجلس از "تصرف لس‌آنجلس" حمایت کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آنتونیو ویلارگوزا، اولین شهردار سرخ‌پوست شهر لس‌آنجلس در اقدامی عجیب با ارسال هدایایی برای اعضای جنبش تصرف لس‌آنجلس، حمایت خود را از آنان ابراز کرد. 

پایگاه خبری تحلیلی "راوستوری" در گزارشی نوشت: معترضانی که در هال سیتی لس آنجلس برای نشان دادن همبستگی‌شان با معترضان "جنبش تصرف وال‌استریت" در منهتن گردهم آمده‌اند، روز چهارشنبه 100 کت بارانی از طرف شهردار" آنتونیا ویلارگوزا" دریافت کردند. 

این تجمع از روز شنبه آغاز شد، آن‌گاه که 750 نفر از میدان پرشینگ به تالار شهر راهپیمایی کردند و شعارهایی مانند "مردم متحد هرگز شکست نمی‌خورند" را تکرار می‌کردند.

حمایت اعضای شورا از این تجمع 

شهردار شهر تنها مقام رسمی نیست که از این تظاهرات حمایت می‌کند. 7 نفر از 15 نفر عضو شورا نیز در روز چهارشنبه به حمایت از طرح‌های مسالمت‌آمیز و پر جنب و جوش انجام شده تحت حقوق شهروندی موجود در اصل اول قانون اساسی ایالتی در "تظاهرات تصرف لس‌آنجلس" رای دادند.
این قطعنامه حمایتی خواستار رای‌گیری راجع به یک طرح پیشنهادی بدین شرح است که شهر نیازمند این است که با موسسات مالی که حق مالکیت را از مردم سلب می‌کنند، مقابله کند.

"پائیز آمریکایی" به‌دنبال "بهار عرب" 

"بیل روزندل" عضو شورای شهر لس‌آنجلس گفت: همانطور که شاهد بهار عرب در کشورهای عربی بودیم، در اینجا نیز شاهد پائیز آمریکایی هستیم که در سراسر آمریکا گسترش پیدا کرده است و اگر واشنگتن بتواند آن را درک کند، دست از جنگ‌های دیوانه‌وار خود خواهد کشید و نیروهای خود را بازخواهد گرداند. تظاهرکنندگان در نلاشند تا ثروتمندان را مجبور به پرداخت سهم عادلانه خود و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، مراقبت های بهداشتی و زیرساخت ها کنند.

تجمع "تصرف لس‌آنجلس" کاملاً مسالمت‌آمیز است 

گروهبان" میتیزی فیرو" از بخش پلیس لس‌آنجلس به لس‌آنجلس تایمز گفت: این تجمع کاملا مسالمت‌آمیز است و این مردم خواستار بدیهی‌ترین حق خود در قانون اساسی هستند، بنابراین از آنها حمایت کنیم تا این تجمع اعتراضی منجر به هرج و مرج نشود. 

تظاهرات تصرف لس‌آنجلس سومین تظاهرات بزرگی است که در طی پنج روز گذشته صورت گرفته است. 

تظاهراتتصرف شیکاگو 13 روز پیش و تظاهرات تصرف وال‌استریت 19 روز پیش شروع شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین