کد خبر: ۱۳۶۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۳

بی‌پولی، دلیل لغو سفر قایقرانان ایرانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مقام فدراسیون قایقرانی ایران می گوید كه به دلیل نبود بودجه، بلیت پرواز قایقرانان ایرانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا كنسل شده است.

عمران پورعسگرپرست، گفت: "بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود تیم ایران دو روز پیش تهران را به مقصد سئول ترک كند تا با توجه به نبود مكان استاندارد در ایران تیم ملی پیش از آغاز مسابقات تمرینات خود را آغاز كند."

به گفته پورعسگرپرست، عدم تامین بودجه از سوی وزارت ورزش و جوانان باعث شد كه اعزام تیم با مشكل مواجه شود و مسئولین به دنبال تامین هزینه این سفر به شكل شخصی اند.

این مقام مسئول در فدراسیون قایقرانی با اشاره به در پیش بودن مسابقات گزینشی المپیک گفت: "یک قایقران حرفه‌ای نمی‌تواند با خوردن چلوكباب مدال جهانی یا المپیک كسب كند. ورزشكاران جهانی با پایان المپیک پكن خود را برای المپیک برزیل آماده كردند، اما ما هنوز برای برای لندن هم آماده نیستیم."

او گفت كه دو ماه از آمدن وزیر ورزش می‌گذرد، اما هنوز بودجه لازم به فدراسیون‌ها تزریق نشده است و این در حالیست كه تنها ۱۰ ماه تا المپیک لندن باقی مانده است.

پس از ماه ها بحث و جدل بین هیئت دولت و مجلس سرانجام در شهریور سال جاری وزیر ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت.

محمد عباسی كه پس از حمید سجادی دومین وزیر ورزش پیشنهادی محمود احمدی‌نژاد بود در حالی وزیر ورزش و جوانان شد كه به گفته منتقدان، سابقه ورزشی یا مدیریت ورزشی در كارنامه‌اش دیده نمی‌شد.

به هنگام رای‌گیری برای وزیر پیشنهادی ورزش، محمود احمدی‌نژاد گفت: "وقتی امكان خدمت برای آقای سجادی فراهم نشد دولت باز هم از خود مایه گذاشت و فرد دیگری را كه سوابق ورزشی داشت و خود نیز جوان بود، برای تصدی این مسئولیت معرفی كرد."

حتی در برنامه های اعلام شده از سوی محمد عباسی نیز اشاره ای به سوابق ورزشی او نشده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین