کد خبر: ۱۳۶۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸

کتک‌کاری در مسابقات کشتی آزاد+ تصاویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در فینال وزن 55 کیلوگرم که بین فرید دژم‌خوی از آذربایجان شرقی و عبدالله فولادوند از لرستان برگزار می‌شد، پس از برنده اعلام شدن دژم‌خوی، مربی لرستان نسبت به این رای اعتراض کرد که در همین حین دو نفر از هواداران کشتی‌گیر آذربایجان شرقی وارد محوطه مسابقات شدند و همین امر باعث ایجاد درگیری فیزیکی بین آن‌ها شد.

جواد طاری‌بخش مسئول روابط عمومی هیئت کشتی خراسان رضوی در این رابطه گفت: متاسفانه این امر دور از شان مربیان بود و طبق صحبت دبیر فدراسیون کشتی، با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با بازبینی فیلم این درگیری تمامی افراد مقصر شناسایی شدند و طبق نظر کمیته انظباطی فدراسیون کشتی، کارت مربیگری مربیان حاضر در این درگیری باطل خواهد شد و این مربیان حق حضور در مسابقات را نخواهند داشت.

طاری‌بخش همچنین با اشاره به خبر منتشره از سوی برخی از رسانه‌ها مبنی بر نبودن آمبولانس در محل برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد به دنبال خراب کردن وجهه میزبان این رقابت‌ها یعنی مشهد هستند چرا که آمبولانس از روز وزن‌کشی در محل برگزاری مسابقات وجود داشته است و در هنگام درگیری نیز مصدومان به وسیله آن سریعاً به مراکز درمانی منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی هیئت کشتی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: عصر پنج‌شنبه یزدانی‌خرم رییس فدراسیون کشتی نیز از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات بود و در خصوص این درگیری نیز دستور رسیدگی ویژه و برخورد با خاطیان را داد. {$old_album_136377}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین