کد خبر: ۱۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵

محسن رضایی: ضرورتی برای دیدار با آیت‌الله مهدوی‌کنی ندیده‌ام

همه گروه‌ها باید در 8+7 نماینده داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه در حاشیه نشست دفاع مقدس و دیپلماسی که در دانشکده وزارت امور خارجه برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره اینکه فعالیت جبهه متحد اصول‌گرایان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟، افزود: معتقدم همه گروه‌ها و تشکل‌ها باید در میته 8+7 نماینده داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با حضور نماینده جبهه ایستادگی در این کمیته موافق هستید یا نه؟، افزود: بنده نظرم را اعلام کردم و پیشنهاد می‌کنم تا 8+7 از همه گروه‌ها دعوت کند تا در این سازوکار قرار گیرند.

خبرنگاری از رضایی درباره حمایت چین و روسیه از سوریه پرسید که رضایی در جواب گفت: رویکرد چین و روسیه نشان داد که این دو کشور عاقل شده‌اند و فریب بازی‌ها را نمی‌خورند و با این سیاستی که در پیش گرفته‌اند در پیش‌‌روی غرب در خاورمیانه ایستادگی می‌کنند.

وی همچنین درباره اینکه آیا تا کنون با آیت‌الله مهدوی‌کنی دیدار و گفت‌وگویی داشته‌اید یا نه؟ افزود: من تا به امروز دیداری با دبیر کل جامعه روحانیت مبارز نداشته‌ام چرا که ضرورتی برای این دیدار ندیده‌ام.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته سازوکار 8+7 سازوکار خوبی است و آیت‌الله مهدوی‌کنی فداکاری کردند که وارد این سازوکار شدند. اما نباید 8+7 محدود به گروه‌های خاصی شود.

خبرنگاری از رضایی سئوال کرد نقش دولت و مجلس در قبال مفاسد اقتصادی چیست که وی گفت: معتقدم مجلس باید قوی‌تر ظاهر شود و قوانین محکمی را تصویب کند از سوی دیگر دولت نیز باید نظارت‌های خود را در حوزه اقتصادی افزایش دهد.

وی در پایان گفت: معتقدم دولت نیز می‌تواند سازمانی نظارتی را تشکیل دهد تا از این طریق بتواند در حوزه نظارتی موثر واقع شود البته این سازمان مغایرتی با سازمان بازرسی کل کشور ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین