کد خبر: ۱۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶

پایان 2 درگیری خیابانی با یک کشته و 5 زخمی در خرم‌آباد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: در پی 2 درگیری خیابانی جداگانه در خرم‌آباد یک مرد کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

روز پنج‌شنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خرم‌آباد تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان چند مرد در سه راهی میرملاس این شهر خبر داد. دقایقی بعد با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد، 4 مرد با ضربه‌های چاقو و شلیک گلوله زخمی شده‌اند.

در پی این حادثه 4 مرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند. ماموران با مراجعه به بیمارستان تحقیق از مجروحان حادثه را آغاز کردند. 

این 2 مصدوم در بازجویی به پلیس گفتند، چندی پیش در پی درگیری خیابانی که ما نیز حضور داشتیم، مردی کشته شد و ما 2 نفر به عنوان مظنونان حادثه دستگیر شدیم تا این که با سپردن وثیقه قرار شد به طور موقت تا روز دادگاه آزاد شویم. 

روز حادثه پس از آزاد شدن در خیابان منتظر تاکسی بودیم که چند مرد در حالی که سلاح گرم و چاقو به دست داشتند به ما حمله‌ور شدند.

مصدومان حادثه اضافه کردند: در جریان درگیری من و دوستم و 2 نفر از طرف دعوا زخمی شدیم و 2 مرد دیگر که همدستان آنها بودند، پیش از حضور ماموران فرار کردند. 

در پی اظهارات 2 مجروح حادثه، تحقیقات از 2 مصدوم دیگر که از مهاجمان بودند، آغاز شده است تا راز این درگیری خیابانی فاش شود.

این گزارش حاکی است، روز جمعه گذشته نیز در پی درگیری خیابانی میان 2 مرد در محله کرگانه خرم‌آباد، یکی از آنها کشته و دیگری زخمی شد.

با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد زخمی با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت، تحقیقات تکمیلی از او برای فاش شدن علت این حادثه آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین