کد خبر: ۱۳۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲

دستگيری 5 زورگير در خرم‌آباد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 5 زورگیر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ بهمن پاک‌زاد در این باره گفت: یک نفر در روز گذشته با مراجعه به کلانتری 14 خرم‌آباد شکایتی مبنی بر این که توسط سرنشینان یک خودرو مورد زورگیری قرار گرفته، طرح کرد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد درباره نحوه سرقت از این شهروند گفت: طبق اعلام شاکی، وی یک دستگاه سواری را به مقصد ترمینال الشتر کرایه کرده و درمسیر راننده خودرو سه نفر دیگر را به عنوان مسافرسوار و بصورت دسته‌جمعی به زور او را به جای دیگر انتقال داده و با ضرب و شتم و کتک‌‌کاری، مبلغ700هزار تومان وجه نقد، دو عدد انگشتر، یک فقره کارت عابربانک و کارت شارژ و گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و متواری شدند.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی متشکل از ماموران تجسس اطلاعات به اتفاق اکیبی از یگان امداد، با هماهنگی مقام‌قضایی به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و همه جانبه با راهنمایی شاکی، مخفی‌گاه و منزل متهمان را شناسایی که در بازرسی انجام شده 5 متهم در خانه تیمی در حال استعمال موادمخدر را دستگیر کردند.

پاک‌زاد ادامه داد: در بازرسی منزل متهمان، کلیه اموال و اشیای مسروقه شاکی کشف و به مال‌باخته مسترد شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در پایان با بیان اینکه سارقان به چگونگی سرقت و ضرب و شتم شاکی اعتراف کردند گفت: سارقان از افراد سابقه‌دار و حرفه‌ای بودند که با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین