کد خبر: ۱۳۶۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱
مقدماتی جام جهانی 2014؛

کولاک ایران برابر بحرین؛ تا دقیقه 65؛ ایران 4 - بحرین صفر

حضور چهره‌های سرشناس در شب شادمانی تماشاگران
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تیم ملی فوتبال کشورمان نیمه اول دیدار برابر بحرین در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را در شرایطی با پیروزی به پایان برد که بحرینی‌ها از دقیقه اول به دلیل اخراج یکی از بازیکنانشان 10 نفره کار را دنبال کردند. این تیم تا دقیقه 65 گل‌هایش را به عدد 4 رساند. 

در ادامه رقابت‌های فوتبال مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا از ساعت 19:30 امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی فوتبال بحرین بود و در پایان نیمه اول برابر حریف خود به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

در این دیدار که در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر آغاز شد کارلوس کی روش سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری خسرو حیدری، محمدرضا خلعتبری، جواد نکونام، محمد قاضی و میلاد میداودی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.

در همان دقیقه اول این دیدار خلیل رشید بازیکن شماره 16 تیم ملی فوتبال بحرین به دلیل تکل خشن روی پای آندرانیک تیموریان با کارت قرمز مستقیم داور استرالیایی از بازی اخراج شد تا تیم ملی ایران برای باز کردن دروازه حریف کار آسان‌تری داشته باشد.

در ادامه این دیدار سیدجلال حسینی در دقیقه 22 نخستین گل تیم ملی ایران را وارد دروازه حریف کرد و مجتبی جباری در دقیقه 34 گل دوم را به ثمر رساند و هادی عقیلی دومین مدافع گلزن ایران در این دیدار در دقیقه 42 برای سومین بار دروازه حریف 10 نفره را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 3 بر صفر ایران به پایان برسد.

در دقیقه 61 این دیدار آندرانیک تیموریان با ضربه‌ای دیدنی از راه دور برای چهارمین بار دروازه بحرین را باز کرد.

حضور چهره‌های سرشناس در شب شادمانی تماشاگران 

ترک زودهنگام نیمکت از سوی کی‌روش، حسرت مربی انگلیسی بحرین و شادی مربیان و نیمکت‌نشیان تیم ایران از حواشی جالب توجه دیدار ایران - بحرین بود. 

"کارلوس کی‌روش" در طول نیمه اول دیدار ایران - بحرین مدام کنار زمین بود و پیش از آنکه سوت پایان این نیمه به صدا درآید ورزشگاه نیمکت ذخیره‌ها را ترک کرد و دقایق پایانی 45 دقیقه اول را کنار عکاسان تماشا کرد.
 
این بازی البته حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود: 

* حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری از تماشاگران حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی است.

* در جریان نیمه اول بازیکنان ذخیره تیم بحرین در دو نوبت بدن‌های خود را گرم کردند.

* سرمربی انگلیسی تیم بحرین پس از هرگل تیم کشورمان جلوی نیمکت تیمش ایستاده و با حسرت تماشاگر شادی بازیکنان تیم ایران بود.

* کارلوس کی‌روش با هر اشتباهی که از سوی داور و بازیکنان تیم ایران سرمی زد، لگدی به بطری‌های آب کنار زمین می‌زد.

* "آنتونیو سیموئز" و "دانیل گاسپار" در جریان نیمه اول کنار کارلوس کی‌روش حضور یافته و نکات فنی را با او در میان می‌گذاشتند.

* پس از هر گل تیم ایران نیمکت تیم کشورمان غرق در شادی می شد. گاسپار بعد از هر گل با کلیه نیمکت‌نشینان شادی خود را تقسیم می‌کرد.

* یادآوری اینکه تعداد افراد متفرقه حاضر در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی بیش از خبرنگاران بود، تکرار مکررات است اما چاره‌ای به غیر از بیان آن نداریم.

* شادی آنتونیو سیموئز و دانیل گاسپار پس از گل سوم بسیار جالب بود. آنها دستان خود را در هم گره کرده و بشدت شادی می کردند.

* تماشاگران پس از به ثمر رسیدن گل سوم تیم کشورمان یکصدا شعار می‌دادند، "شش تایی‌ها".

* احمدرضا عابدزاده از دیگر تماشاگران ویژه دیدار ایران - بحرین بود.

* بازیکنان ذخیره تیم ملی فوتبال کشورمان در بین دو نیمه بدن‌های خود را گرم کردند.

* بازیکنان تیم بحرین در آغاز نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین