کد خبر: ۱۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰
مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل؛

آتش‌بازی شاگردان کی‌روش با حضور 80 هزار نفر در آزادی؛ ایران 6 - بحرین صفر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه رقابت‌های فوتبال مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا از ساعت 19:30 امروز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی فوتبال بحرین بود و در پایان برابر حریف خود به پیروزی 6 بر صفر دست یافت.

در این دیدار که در حضور بیش از 83 هزار تماشاگر برگزار شد کارلوس کی روش سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری(65 کریم انصاریفرد) خسرو حیدری، محمدرضا خلعتبری، جواد نکونام، محمد قاضی(73 غلامرضا رضایی) و میلاد میداودی(46 حسین ماهینی) را به میدان فرستاد.

در همان دقیقه اول این دیدار "خلیل رشید" بازیکن شماره 16 تیم ملی فوتبال بحرین به دلیل تکل خشن روی پای آندرانیک تیموریان با کارت قرمز مستقیم داور استرالیایی از بازی اخراج شد تا تیم ملی ایران برای باز کردن دروازه حریف کار آسان‌تری داشته باشد.

در ادامه این دیدار سیدجلال حسینی در دقیقه 22 نخستین گل تیم ملی ایران را وارد دروازه حریف کرد و مجتبی جباری در دقیقه 34 گل دوم را به ثمر رساند و هادی عقیلی دومین مدافع گلزن ایران در این دیدار در دقیقه 42 برای سومین بار دروازه حریف 10 نفره را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 3 بر صفر ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم حسین ماهینی جایگزین میلاد میداودی شد تا تیم ملی از جناح راست قدرت تهاجمی بیشتری داشته باشد. شاگردان کارلوس کی‌روش در ادامه این بازی برتری مطلق خود را به بحرین تحمیل کردند و در دقایق 61 توسط آندرانیک تیموریان، 75 کریم انصاری‌فرد و 83 غلامرضا رضایی به سه گل دیگر دست پیدا کردند تا بحرینی‌ها در ورزشگاه آزادی تحقیر شوند و با شکستی سنگین تهران را ترک کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که برابر اندونزی به پیروزی رسیده بود و برابر قطر نیز به یک تساوی دست یافته بود، با این پیروزی 7 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین