کد خبر: ۱۳۷۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

جزییات دیدار دیشب چند نماینده با احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ولی اسماعیلی نماینده گرمی و عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «فارس» در تشریح دیدار شب‌گذشته برخی نمایندگان اصول‌گرای مجلس با احمدی‌نژاد اظهار داشت:‌ از حدود یک ماه پیش برخی نمایندگان اصولگرای مجلس درخواست ملاقاتی با رئیس‌جمهور را به معاون پارلمانی وی دادند که این جلسه برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار که از تمام طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی جریان اصول‌گرایی حضور داشتند، نمایندگان مشکلات حوزه انتخابیه خود را برای احمدی‌نژاد تشریح کردند.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با بیان اینکه حدود ۸۰ نفر از اعضای فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در این دیدار حضور داشتند، تصریح کرد: برخی از نمایندگان نیز که فرصت صحبت و تشریح مشکلات خود را نداشتند نامه‌هایی در خصوص کاستی‌های موجود در حوزه انتخابیه خود به رئیس‌جمهور دادند.

اسماعیلی همچنین گفت:‌ در ابتدای این دیدار رئیس‌جمهور به نمایندگان خیرمقدم گفت و سخنان کوتاهی را ایراد کرد و پس از آن این نمایندگان بودند که درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود با احمدی‌نژاد سخن گفتند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه بحثی درخصوص انتخابات، جریان انحرافی، اختلاس اخیر و... در این دیدار مطرح نشد: گفت: این دیدار فقط در خصوص مشکلات کاری نمایندگان و مسائلی که رئیس‌جمهور به عنوان مسئول اجرایی کشور می‌تواند به آنها رسیدگی کند مطرح شد و سخنی از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور در این دیدار به میان نیامد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین