کد خبر: ۱۳۷۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

سردار جزایری: تو دهنی زدن به آمریکا کار دشواری نیست

ایران تنها با آمریکای جدید مذاکره خواهد کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در خصوص ادعای اخیر آمریکا علیه ایران مبنی بر اجیر کردن فردی برای ترور سفیر عربستان اظهارداشت: این اقدامات ایالات متحده آمریکا تلاشی برای انجام مذاکره با ایران است.

وی بدلیل بروز مشکلات عدیده در آمریکا و ناکامی‌های این کشور در منطقه مذاکره ایران را تنها با آمریکای جدید امکان‌پذیر دانست و افزود: رفتارهای چندگانه و خصمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران زمینه‌های هرگونه مراوده مسالمت‌آمیز را از بین برده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: درحال حاضر شرایط به گونه‌ای شده است که حتی رژیم حاکم برآمریکا مشکلات برآمده از تظاهرات مردم این کشور علیه حاکمیت را نیز ناشی از اقدامات ایران می‌داند و با فرافکنی تلاش می‌کند با طرح موضوعات دروغین حقوق بشری و هسته‌ای توجه افکار عمومی را از چالش بزرگ رژیم سرمایه‌سالاری و کانون‌های ابرسرمایه‌داری به سایر مسائل منحرف نماید.

وی اضافه کرد: هیئت حاکمه آمریکا به غلط فکر می‌کند با طرح‌ها و سناریوهای فریب قادر است برای همیشه جلوی انتشار افکار و اندیشه‌های صلح‌طلبانه، خیرخواهانه و ضدظلم برآمده از آموزه‌های اصیل اسلامی و عدالتخواهانه را سد نماید در حالیکه فریادهای ضدظلم شهروندان آمریکایی بطلان این فرضیه را به اثبات رسانده است.

جزایری با اشاره به اینکه آنچه که امروز در خاورمیانه و شمال آفریقا رخ داده است سیستم‌های استکباری را در یک شوک بزرگ قرار داده، گفت: آمریکا و صهیونیسم جهانی همه سرمایه‌گذاری خود را نقش بر آب می‌بینند بطوریکه هم اکنون از روی عصبانیت به مرز جنون رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: از این رو جامعه جهانی در یک فرصت تاریخی قرار دارد تا مانع آتش‌افروزی‌های بیشتر شیطان بزرگ شود.

به گفته رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همه شواهد و رویدادها حاکی از سقوط امپراطوری آمریکاست و چنگ‌اندازی‌های آمریکا نشان از تلاش این رژیم برای حفظ بقای سلطه خود بر جهان دارد.

وی ادامه داد: درحال حاضر آمریکا در شرایط ضعف تاریخی به سر می‌برد و به لحاظ داخلی و خارجی با ناکامی‌های جدی مواجه است بنابراین تو دهنی زدن به این دولت کار دشواری نیست.

جزایری خطاب به جامعه نخبگان، دانشگاهیان و حوزه های علمیه گفت: چالش لیبرال دموکراسی در علوم انسانی، اقتصاد، علوم اجتماعی، مدیریت و سایر عرصه‌ها از این قبیل بروز و ظهور یافته و اکنون جامعه جهانی منتظر جایگزینی نظریه‌های دیگری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین