کد خبر: ۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۴ - ۲۳:۱۰

دیدار سرزده خاتمی از کشتی گیران

آفتاب‌‌نیوز : خاتمی در دیدار خود از اردوی ملی پوشان کشتی گیر گفت:در سياست تنازع و در اقتصاد اختلاف وجود دارد اما در جايي كه هميشه اتحاد وجود داشته است،ورزش بود.

رییس جمهور پیشین ایران تاکید کرد که همیشه يكي از دغدغه‌هاي جدي اش بوده است و در تشریح دلایل آن گفت:به این دلیل که عرصه ی ورزش تنها جايي است كه پيروزي تيم‌هاي مختلف ورزشي دل 60 ميليون انسان را خوشحال مي‌كند.وي ادامه داد:اكنون من به عنوان يك شهروند ايراني دعا مي‌كنم تا شما جوانان در ميادين آتي موفق باشيد و شاهد به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و خوشحالي دل مردم باشيم.

خاتمي در ادامه افزود:در هر دوره از مسابقات كشتي، تعداد زيادي از كشتي‌گيران به ظهور مي‌رسند و دوست دارند در مسابقات جهاني و بين‌المللي شركت كنند اما تنها تعداد خاصي از ورزشكاران هستند كه انتخاب مي‌شوند در عين حال ما بايد پشتوانه‌سازي انجام دهيم تا با گذشت زمان، جوان‌ها جاي آنها را پر كنند.

رییس جمهور پیشین ایران،کشتی گیران تیم ملی ایران را «قهرمانان واقعي» خطاب کرد و گفت:جوانان ما به شما افتخار مي‌كنند. 

این دیدار در حضور،محسن مهرعلیزاده،رییس سازمان تربیت بدنی و طالقانی،رییس فدراسیون کشتی انجام شد و در آن طالقاني با تشکر از حضور خاتمی در اردوی تیم ملی کشتی،به دلیل هشت سال حضور وی در جایگاه ریاست جمهوری خسته نباشید گفت.

طالقانی هم چنین به مهرعليزاده گفت:از شما خواهش مي‌كنم به خاطر كشتي،در عرصه‌ي ورزش بمانيد و استعفا ندهيد.ورزشكاران به عشق مردم كار مي‌كنند و با توجه به موفقيت‌هاي گذشته، خواستار حضور شما در عرصه‌ي ورزش هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین