کد خبر: ۱۳۷۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰

محصولی: اختلاس 3هزارمیلیاردی كار بسیار زشتی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مركزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اصلاح ساختار بانكی در طرح تحول اقتصادی گفت: دولت باید سریعاً این طرح را اجرا كند و هر سه قوه باید توأمان به این امر رسیدگی كنند.

صادق محصولی شامگاه شنبه در اولین همایش جبهه پایداری در قم، در پاسخ به این سئوال كه موضع جبهه پایداری در رابطه با اختلاس سه هزار میلیارد تومانی چیست؟ اظهار داشت: متاسفانه بعضی صحبت‌ها و اظهارنظرهایی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها آمده بود مبنی بر اینكه جبهه پایداری در این رابطه اظهارنظر نكرده و یا سكوت كرده است. ما در همایش خراسان به صورت مفصل در این مورد صحبت كردیم.

وی ادامه داد: این اختلاس كار بسیار زشت و جرم بزرگی بوده و نمی‌شود به سادگی از كنارش گذشت.

وی با بیان اینكه این اختلاس سازمان یافته و جمعی بوده و كار یک نفر نبوده است، اظهار داشت: این كار نشان می‌دهد كه نظامات سیستم بانكی مشكل دارد و باید رسیدگی شود.

محصولی بیان داشت: در ساختاری كه برای تحول اقتصادی مطرح شده، اصلاح ساختار بانكی وجود داشته كه باید سریعاً در دولت اجرا شود و هر سه قوه باید توأمان به این امر رسیدگی كنند.

عضو شورای مركزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتقاد از عدم نظارت دقیق به سیستم بانكی گفت: بخش نظارتی، نظارت لازم را نداشته است، كه كار به اینجا رسیده است، بنابراین باید در سیستم و سازمان‌های نظارتی تجدیدنظر صورت گیرد تا اقدامات به موقع انجام شود و با متخلفان در هر رده‌ای كه هستند برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: نكته مهم این است كه همان گونه كه مقام معظم رهبری فرمودند رسانه‌ها نباید از این موضوع كاری بكنند كه اعتماد مردم به نظام كاهش یابد.

محصولی تصریح كرد: خود نظام این مسئله را رسیدگی می‌كند و اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین