کد خبر: ۱۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵

نماینده مجلس: مجلس نتوانست با احمدی‌نژاد كشتی بگیرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اكبر اولیاء نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی و عضو فراكسیون خط امام‌‌(ره) (اصلاح طلبان) در گفت‌وگو با اعتدال، با اشاره به شكایت نمایندگان از احمدی‌نژاد گفت: بحث شكایت ما از ‌رئیس‌جمهور به هیچ‌وجه بحثی سیاسی نیست؛ مجلس نتوانست با آقای احمدی‌نژاد كشتی بگیرد و حتی سوال از رییس‌جمهور هم كه عملاً با چالش‌های به وجود آمده متوقف شد‌، بنابراین نمایندگان تصمیم گرفتند از مكانیزم‌های آیین‌نامه اقدام كرده و شكایت از دولت را مطرح كردند.

عضو كمیسیون عمران مجلس افزود: 50 تا 60 مورد تخلف كلیدی و محرز دولت از قوانین به هیات رییسه اعلام شده و آنها هم به كمیسیون‌های مربوطه ارجاع كرده‌اند و ما پیگیر هستیم كه تک‌تک‌ موارد را به نتیجه برسانیم و با مطرح شدن این شكایات، خواهید دید كه تخلفات دولت تا چه حد است.

اولیاء ادامه داد: عدم واریز وجه به خزانه‌؛ عدم اجرای قانون برنامه و بودجه ؛ تخلفات در روند اجرای هدفمند كردن یارانه‌ها و... بسیاری موارد دیگر از عمده‌ترین این بحث‌هاست؛ بسیاری از این موارد نشان می‌دهد كه دولت به صورت راهبردی و كلان به قوانین بی‌اعتنا بوده است و یا اجرای سلیقه‌ای داشته است.

وی در خاتمه با اشاره به چندین مصاحبه اخیر احمدی‌نژاد با شبكه‌های بیگانه گفت: موضع‌گیری و نحوه سخنان آقای احمدی‌نژاد در مصاحبه‌هایی كه با رسانه‌های خارجی دارند كار قشنگی نیست و از ایشان انتظار می‌رود نمک‌شناسی كنند و قدردان باشند، خیلی‌ها برای ایشان سرمایه‌گذاری كرده بودند‌، ایشان به گونه‌ای سخن بگویند كه حداقل مجموعه نظام را زیر سوال نبرند و احتیاط بیشتری در سخنان خود داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین