کد خبر: ۱۳۷۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱

امام جمعه کرمان: خانواده‌ها مکلف هستند فرزندان خود را بسیجی کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سعادت ملت ایران در این است که همه افراد جامعه بسیجی باشند.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری در آستانه هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی در دیدار با فرمانده سپاه‌ ثارالله و اعضای بسیج دانش‌آموزی استان کرمان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور بسیج و روحیه بسیجی محقق شد و ادامه یافت. 

وی با بیان اینکه تنها سرمایه امام خمینی (ره) برای به سرانجام رساندن انقلاب اسلامی بسیج بود،‌ بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به کرمانشاه فرمودند که نظام اسلامی کنونی همان نظامی است که امام راحل در سال 57 آن را بنا نهاد و نتایج خوبی نیز به دست آورد. 

جعفری با بیان اینکه همه خانواده‌های ایرانی مکلف هستند که فرزندان خود را با کمک آموزش و پرورش بسیجی کنند، افزود: متدین مؤمن و واقعی به ارزش‌ها از ویژگی‌های افراد بسیجی است. 

وی ابراز داشت: تفسیر کلمه بسیجی این است که در هر عرصه‌ای به وجود وی احتیاج و نیاز باشد، بدون حرف در صحنه وارد شود. 

امام جمعه کرمان همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) خاطرنشان کرد: ایشان عزت مسلمان و مؤمن را در بی‌نیاز به مردم عنوان کرده‌اند، ایران نیز باید به مرحله‌ای از پیشرفت دست یابد که دشمنان هر چه بیشتر مأیوس شوند. 

جعفری عنوان کرد: پیشرفت‌های ایران باید از سوی ائمه جماعات و مسئولان به سایر آحاد جامعه اطلاع‌رسانی شود. 

وی اظهار داشت: در شرایطی که هجمه‌های مختلف دشمن به سوی ایران اسلامی نشانه گرفته شده، پیشرفت‌های امروز ایران موجب فخر و عزت است. 

جعفری با بیان اینکه امام خمینی (ره) استکبارستیزی را همواره مورد تأکید قرار داده‌اند، افزود: برای عزت هر چه بیشتر در دنیا باید کار و تلاش کنیم. 

وی گفت: دیکتاتوری‌های عربی یکی پس از دیگری با حضور بسیجی‌گونه مردم و جوانان سرنگون می‌شوند و سعادت ملت ایران نیز داشتن این روحیه بسیجی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین