کد خبر: ۱۳۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲

زمان ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال 91 اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مدیرکل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شروع ثبت‌نام آرم ورود به محدوده طرح ترافیک سال 1391 از روز یکشنبه 15 آبان‌ماه جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام به صورت کاملاً اینترنتی از همان روز آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت. 

وحید نوروزی با بیان اینکه سایت ثبت‌نام متقاضیان آرم طرح ترافیک از روز یکشنبه 15 آبان 90 باز خواهد شد گفت: ثبت نام به صورت کاملاً اینترنتی از همان روز آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سال آتی هم همانند سال قبل تمام متقاضیان آرم از جمله خبرنگاران بایستی الزاما ثبت نام اینترنتی داشته باشند و صدور حتی یک فقره آرم بدون ثبت‌نام اینترنتی، پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری، کنترل معاینه فنی به صورت کاملاً آنلاین و پرداخت وجه آرم به صورت الکترونیکی و غیر‌حضوری امکان‌پذیر نخواهد بود.

نوروزی تصریح کرد: ادعا می‌کنیم در صدور آرم‌های طرح ترافیک دوره سال 90 حتی برای یک دستگاه خودرو بدون ثبت‌نام اینترنتی، امکان گرفتن آرم مهیا نشد و امسال نیز کاملاً مانند سال گذشته عمل خواهیم کرد.

وی افزود: در تلاشیم تا بتوانیم در 30 آبان ماه جاری سال جاری رونمایی کاملاً متفاوتی از آرم طرح ترافیک سال 91 در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشته باشیم. همچنین تلاش خواهیم کرد در اسفند امسال تمام آرم‌های متقاضیان را چاپ و تحویل دهیم، البته این مهم مشروط به آن است که روند تصویب لایحه نرخ آرم در شورای اسلامی شهر تهران و سایر مراجع ذیربط در زمان مناسب به اتمام برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین