کد خبر: ۱۳۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۸
در جمع پیشکسوتان پرسپولیس؛

رویانیان از صداوسیما انتقاد کرد

حرمت و آبروی فوتبال ایران را برده‌ایم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه اندیشمندان و پیشکسوتان این باشگاه که بعدازظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به اتفاقات به وقوع پیوسته چند روز گذشته در عرصه فوتبال، تصریح کرد: من به هیچ عنوان منکر برخورد با تخلف به وقوع پیوسته نیستم ولی آیا برخورد دو بازیکن خاطی به این شکل ارزش این همه هزینه برای جامعه را داشت؟

وی ادامه داد: با فضای غوغاسالارانه ایجاد شده به جای برخورد انضباطی، حرمت و آبروی کلیه بازیکنان و فوتبال ایران را برده­ایم. این نحوه برخورد با تخلف نیست زیرا کمیته انضباطی و یا هر مرجع دیگر باید منصفانه و به دور از فضای ایجاد شده موضوع را به دقت بررسی کند.

رویانیان یادآور شد: اشاعه منکر به آن طرف مرزها یکی از بدترین اتفاقاتی است که در این روزها انجام گرفته و باعث تاثر مردم شد. آیا کسی پاسخگوی این اشاعه منکری است که هم اکنون با اشکال مختلف و حتی به صورت بلوتوث در مدارس در حال گسترش است؟ آیا آنچه این روزها شاهدش هستیم بهای سنگینی برای جامعه ما نیست، که آثار سوء آن تا مدت‌ها جامعه را آزرده و متأثر خواهد ساخت؟

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتظار بیشتری داشتیم تا در جهت به حداقل رساندن تبعات آنچه که روی داد، اقدام کنند. همه باید رفتار گذشته­مان را واکاوی کنیم و به دنبال علت­ها باشیم و به طرز صحیح و اساسی اخلاق حرفه­ای را توسعه دهیم.

وی متذکر شد: متاسفانه به جای توسعه رفتارهای اخلاقی و انسانی در جهت حفظ کرامت فوتبال و جامعه، فقط به بازیکنانی که این تخلف را انجام داده‌اند، پرداخته شده است. بازیکنان و فوتبال ایران این روزها هزینه بسیار سنگینی را پرداختند. کسی مخالف برخورد با چنین تخلفی نبود اما آیا انتشار آن بصورت عمومی و گسترده، قربانی کردن کل جامعه و گناه و تخطی بس بزرگتر نیست؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان این جلسه، خاطرنشان کرد: من از رئیس محترم سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از ارگان­های مهم کشوری درخواست دارم که درصدد مقابله با تخریب و اشاعه منکر بر آیند. جناب مهندس ضرغامی همچنان که در عرصه‌های دیگر متعهدانه و موفق عمل کرده‌اند امید است در این زمینه نیز قاطعانه وارد شوند. همچنین از مقامات قضایی نیز انتظار داریم تا با اشاعه دهندگان این اقدامات، به منظور حفظ فضای اخلاقی جامعه، برخورد جدی کنند.

در این جلسه اندیشمندان و پیشکسوتان پرسپولیس همچون همایون بهزادی، علی پروین، بیوک وطنخواه، کاظم سیدعلیخانی، ابراهیم آشتیانی، کریم باقری، دکتر حسن غفوری فرد و حسن بیادی حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین