کد خبر: ۱۳۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۲:۴۸

ژاپني‌ها براي ماه‌عسل به ايران مي‌آيند

آفتاب‌‌نیوز : خانم سوادا بانكو كه در زمينه جذب گردشگر ژاپني به ايران فعاليت مي‌كند در اين مورد مي‌گويد:با توجه به قابليت‌هاي فوق‌العاده جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي ايران مي‌توان زمينه‌هاي اعزام گروه‌هاي گردشگري به خصوص به منظور گذران ماه عسل را فراهم كرد. 

محمدرضا قنبري قائم مقام آژانس پرشياتور كه متخصص تورهاي ورودي ژاپني است با اشاره به گروه سني گردشگران ژاپني گفت:گردشگراني كه از كشور ژاپن به ايران مي‌آيند معمولا در گروه‌هاي سني بالاي 50 سال هستند و اين به دليل آن است كه توريست جوان ژاپني بيشتر علاقمند به سفرهاي اروپايي و ديدن شهرهايي مانند پاريس است تا كشورهاي آسيايي مسلمان از جمله ايران. و اين به دليل مسايل و محدوديت‌هاي مذهبي و اسلامي است كه ما در كشور براي توريست ورودي داريم . 

وي افزود: آن دسته از جوانان ژاپني كه آشنايي بيشتري با فرهنگ ، تمدن و تاريخ كهن و قديمي ايران دارند به دليل اين‌كه تمدن قديم ايران بسيار براي ‌آن‌ها جذاب است مايلند براي ديدار از تاريخ كشور به ايران سفر كنند و به همين منظور عده‌اي از آن‌ها دوست دارند كه ديدار از جاذبه‌هاي ايران در روزهاي شيرين آغازين زتدگي مشتركشان در ايران باشد. 

قنبري با اشاره به توريست‌هاي ورودي ژاپني به كشور گفت: در طول سال حدود 10 تا 15 پكيج توريست ورودي ما به گردشگران جوان ژاپني اختصاص پيدا مي‌كند كه عده‌اي از آنها به منظور سپري كردن دوران ماه عسل خود به ايران آمده‌اند و تعداد آن‌ها نيز 20 تا 30 نفر در طول سال است . 

وي گفت:ايران براي ژاپني‌ها يك كشور خاص تلقي مي‌شود و با ديد فرهنگي و تمدني تاريخي به ايران نگاه مي‌كنند به همين دليل است كه به ايران سفر مي‌كنند تا از جاذبه‌هاي تاريخي و باستاني بي‌نظير و زيباي شهر‌هاي شيراز و اصفهان و همچنين طبيعت بكر و اكوتوريسمي شمال كشور ديدن كرده و اين ديدار را با لحظات شيرين زندگي خود عجين كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین