کد خبر: ۱۳۸۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۳

گروگان‌گیری ۳۰۰ میلیونی در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رویای پول‌دار شدن ۳ مرد تبهکار که با گروگان‌گیری پسر۱۱ ساله قصد اخاذی ۳۰۰ میلیونی را داشتند با دستگیری آنها بر باد رفت.

روز دوشنبه مردی هراسان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ از ربوده شدن پسر ۱۱ ساله‌اش خبر داد. 

او به ماموران گفت امروز صبح محمدبرای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد تا اینکه ساعتی پیش فرد ناشناسی با من تماس گرفت و ادعا کرد محمد را ربوده است. او برای آزادی پسرم درخواست ۳۰۰ میلیون توامن پول نقد کرده است. مرد آدم‌ربا همچنین تهدید کرده اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم، پسرم را می‌کشد. 

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت ماجرا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. ماموران پس از آموزش‌های لازم به خانواده محمد از آنها خواستند به بهانه پرداخت پول با آدم‌ربایان قرار بگذارند.

از سوی دیگر ردیابی‌های پلیسی نشان داد آدم‌ربایان گروگان خود را به یکی از شهرهای شمالی کشور برده‌اند. 

در ادامه پس از چندین تماس کاراگاهان دریافتند آدم‌ربایان همراه گروگان در حال بازگشت به سمت تهران هستند.

با افشای این موضوع و ردیابی‌های ویژه پلیسی، ماموران خودرو متهمان را در اتوبان کرج- تهران شناسایی کرده و با دستگیری سه مرد کودک‌ربا، پسر ۱۱ ساله آزاد و تحویل خانواده‌اش شد. 

با انتقال متهمان به اداره آگاهی مشخص شد طراح اصلی این گروگان‌گیری چندی قبل در مغازه پدر محمد مشغول به کار بوده که با اطلاع از وضع مالی شاکی و مسیر تردد پسر او نقشه این گروگان‌گیری را طراحی و با کمک ۲ همدستش اجرا کرده بود.
 
هم اکنون تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین