کد خبر: ۱۳۸۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰

باراک: به حمله به ایران نزدیکتر می‌شویم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرآنلاین به نقل از العالم نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم روز به روز به حمله به ایران نزدیک‌تر می‌شود. 

ایهود باراک در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت: به لحاظ نظری، هر روزی که می‌گذرد به حمله به ایران نزدیک‌تر می‌شویم و هر روزی که می‌گذرد به یک معنا ما به محو اسرائیل از نقشه زمین نزدیک‌تر می‌شویم. 

باراک با اشاره به گزارشی که قرار است بزودی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران منتشر کند، گفت: امیدوار است که در آن گزارش حقیقت درباره برنامه هسته‌ای ایران به جهان گفته شود. 

ایهود باراک مدعی شد: این حرف، بیان یک موضع فلسفی نیست، بلکه مساله‌ای کاملاً واقعی است که ممکن است اتفاق بیفتد. ما به این موضوع اعتقاد راسخ داریم که کشورهای جهان باید موضع هماهنگی در پیش بگیرند که از پیدایش یک ایران مسلح به سلاح اتمی جلوگیری کنند. 

پیش از این نیز خبرگزاری آسوشیتدپرس از تلاش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر برای متقاعد‌کردن کابینه امنیتی این رژیم برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران خبر داده بود. 

تشدید مواضع مسئولان رژیم اشغالگر علیه ایران و تکرار ادعاهای نخ‌نما درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌‌ای، درحالی صورت می‌گیرد که این رژیم طی ماه‌های اخیر با بحران‌های اجتماعی، اقتصادی و نظامی بسیاری مواجه شده است. 

نارضایتی شهرک‌نشینان و صهیونیست‌ها از نابرابری‌ها و نبود عدالت اجتماعی، بحران‌های اقتصادی، ضعف نظامیان رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت و شکست سامانه گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت، از عمده‌‌ترین مشکلاتی است که اشغال‌گران در این برهه خاص زمانی با آن دست به گریبان هستند. 

به گفته برخی ناظران، رژیم اشغالگر در تلاش است با القای وجود تهدیدهای خارجی علیه این رژیم، افکار عمومی داخلی را از بحران‌ها و مشکلات داخلی منحرف کرده، تا از شدت این اعتراض‌ها بکاهد و مانند رژیم‌های دیکتاتوری هم‌پیمانش در تونس و مصر، از داخل دچار فروپاشی نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین