کد خبر: ۱۳۸۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷

عيد قربان با فیلم‌های تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با عید سعید قربان ۱۴ فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند. 

شبکه یک 

سفر دورودراز کاپیتان دریک دوشنبه ساعت ۳۰/ ۹
شاخ به شاخ دوشنبه ساعت ۲۴
 

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی سفر دور و دراز کاپیتان دریک به کارگردانی دیوید فلورس، محصول ۲۰۰۹ کشورهای آمریکا و بلغارستان دوشنبه ساعت ۳۰/ ۹ صبح از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

کاپیتان دریک دزد دریایی بسیار معروفی است که با کاپیتان سان دو واته رقابت تنگاتنگی دارد. آن‌ها در همه دریاها در تعقیب و گریز هستند. یکی از سلاطین سرزمین‌های دور دختر او را به گروگان می‌گیرد و از او می‌خواهد تا با عبور از سختی‌ها و راه‌های صعب‌العبور، اکسیر زندگی را برای مردم سرزمینش به ارمغان آورد. 

فیلم تلویزیونی شاخ به شاخ نیزدوشنبه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.داستان فیلم تلویزیونی شاخ به شاخ درباره جوان معتادی است که پس از ترک اجباری موادمخدر، قصد مصرف مجدد آن را دارد، اما در طول داستان موفق به مصرف مواد نمی‌شود. 

شبکه دو 

مستقیم به ماه دوشنبه ساعت ۳۰ / ۱۷
نشانی دوشنبه ساعت ۲۳

 
فیلم سینمایی مستقیم به ماه هم به کارگردانی دیمون توماس دوشنبه ساعت ۳۰ / ۱۷ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
داستان این فیلم مربوط به سال ۱۹۶۹ است؛ زمانی که انسان می‌خواهد به ماه سفر کند. پسر کوچکی در روزی که با والدینش به پارک رفته وارد چادری می‌شود که مرد کهنسالی در آنجا حضور دارد. مرد که جولیوس بدفورد نام دارد، برای پسر یک داستان باورنکردنی از دوران جوانی‌اش تعریف می‌کند. بدفورد در جوانی تاجری ورشکسته بوده که تصمیم می‌گیرد به نمایشنامه‌نویسی روی آورد. او با دانشمندی به نام کاوور آشنا شده و هر دو تصمیم می‌گیرند با علمی که کاوور دارد و ماده‌ای که اختراع کرده به کره ماه سفر کنند.
رونی کینیر و مارک گاتیس در فیلم سینمایی «مستقیم به ماه» محصول سال ۲۰۱۰ انگلستان به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم تلویزیونی «نشانی» هم دوشنبه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.داستان این فیلم در مورد جوانی معتاد است که به دلیل بیکاری و اعتیاد از سوی خانواده طرد می‌شود. فاطمه طاهری، آرزو افشار و مالک سراج‌حدپور در فیلم تلویزیونی «نشانی» به کارگردانی داریوش رفیعی و تهیه‌کنندگی بیژن علی‌بابایی و سیدحسین رضوی هنرنمایی کرده‌اند. 

شبکه سه 

جری کاتن یکشنبه ساعت ۱۵/ ۱۹
مشکلات یک مرد محترم دوشنبه ساعت ۱۵/ ۱۰ 
ویر دوشنبه ساعت ۱۵/ ۱۴
ردگیر دوشنبه ساعت ۱۵/ ۱۹
 

فیلم سینمایی «جری کاتن» هم به کارگردانی ساریل بوس یکشنبه ساعت ۱۵/ ۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. 

جری کاتن کارآگاه پلیسی است که در پی یک تبهکار است؛ اما گروهی برای جری تله می‌گذارند و او را در صحنه جنایت قرار می‌دهند. 

فیلم تلویزیونی «مشکلات یک مرد محترم» هم به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور، دوشنبه ساعت ۱۵/ ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 

سیروس که تنها راننده مینی‌بوس روستاست، کاندیدای شورای روستا شده و همزمان فیش سفر حج به او داده می‌شود. سیروس بین رفتن به حج و عضویت در شورای روستا، باید یکی را انتخاب کند. بهزاد فراهانی، شهربانو موسوی، باقر صحرارودی و بیوک میرزایی بازیگران این فیلم هستند. تدوین این اثر بر عهده مهدی مهرنیا بوده است. 

فیلم سینمایی «ویر» نیز به کارگردانی آنیل شارما دوشنبه ساعت ۱۵/ ۱۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.ویر، نام جوانی است که هنگام حضور استعمار انگلیس در هند به همراه عده‌ای از هموطنانش قیام می‌کند. او می‌کوشد دست استعمار انگلیس را از وطنش کوتاه کند.
فیلم سینمایی «ردگیر» به کارگردانی اپن شارپ، محصول ۲۰۱۰ کشورهای نیوزیلند و انگلیس هم دوشنبه ساعت ۱۵/ ۱۹ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. 

یک سرباز سابق جنگ که به کشور خود بازگشته است، برای ردگیری و پیدا کردن مردی که متهم به قتل یک سرباز شده است، فرستاده می‌شود. در حین شکار با سرباز فراری روبه‌رو می‌شود و درمی‌یابد که او بی‌گناه است، بنابراین تصمیم می‌گیرد او را آزاد کند. 

شبکه چهار 

بانکوک خطرناک یکشنبه ساعت ۱۵/ ۲۱ 
زمین آسمانی دوشنبه ساعت ۳۰/ ۲۰
 

فیلم سینمایی «بانکوک خطرناک» یکشنبه ساعت ۱۵/ ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. 

جو، یک تبهکار و آدمکش حرفه‌ای است که برای یک ماموریت به بانکوک می‌رود. او در زندگی، اصول خاصی دارد و با بی‌رحمی تمام هرکسی که جلوی کارش را بگیرد، حذف می‌کند. جو به سفارش یک باند تبهکاری ماموریت دارد که رقبای آن‌ها را به قتل برساند. 
نیکلاس کیج در فیلم سینمایی «بانکوک خطرناک» به کارگردانی برادران پنگ بازی کرده است. 

فیلم تلویزیونی «زمین آسمانی» به کارگردانی محمدعلی نجفی دوشنبه ساعت ۳۰/ ۲۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
گروه سازنده فیلم زندگی حضرت ابراهیم برای انتخاب بازیگر، تست بازیگری می‌گیرد تا ازمیان آن‌ها ، هنرپیشه‌های خود را انتخاب کند. 

شبکه تهران 

شوق جوانی یکشنبه ساعت ۴۵/ ۲۰
آن سوی پرچین دوشنبه ساعت ۹
مبارزان شانگهای دوشنبه ساعت ۳۰/ ۱۳
جک مهربان دوشنبه ساعت ۴۵/ ۲۰ 

فیلم تلویزیونی «شوق جوانی» یکشنبه ساعت ۴۵‌/ ‌۲۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد. 

غلام و زهره که در خانه سالمندان به سر می‌برند طی تصویربرداری از تله‌فیلمی همدیگر را می‌بینند. غلام که خواستگار زهره بوده با او فرار می‌کند و برای یافتن طلایی که سال‌ها به خاطرش در زندان بوده، اقدام می‌کند. 

انیمیشن «آن سوی پرچین» دوشنبه ساعت ۹ صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. 

داستان این انیمیشن درباره حیواناتی است که از خواب زمستانی بیدار شده‌اند، آن‌ها یک پرچین بزرگ را درست وسط جنگل می‌بینند. وینسنت می‌بیند که غذاهایش توسط آرجی به سرقت رفته است. آرجی از او فرصت یک هفته‌ای می‌خواهد، تا آن‌ها را به او برگرداند.
فیلم سینمایی «مبارزان شانگ‌های» دوشنبه ساعت ۳۰/ ۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود. 

عده‌ای تبهکار که سرکرده آن‌ها یک لرد انگلیسی است، درصدد سرقت مهر مخصوص امپراطوری چین هستند. آن‌ها با کشتن نگهبان مهر، که پدر جکی چان است موفق به سرقت شده و مهر را به انگلستان منتقل می‌کنند. خواهر جکی چان که شاهد ماجرا ست از طریق نامه‌ای جکی چان را در جریان موضوع قتل پدر و سرقت مهر قرار می‌دهد. 

فیلم سینمایی «جک مهربان» هم به کارگردانی رابرت وینس دوشنبه ساعت ۴۵/ ۲۰ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. 

کندال، محققی است که به جک زبان ارتباط و اشاره را می‌آموزد؛ از سوی دیگر، دکتر پیبادی قصد دارد جک را به یک آزمایشگاه تحقیقی واگذار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین