کد خبر: ۱۳۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴

وزیر کشور: نیروی قدس سپاه پیشتاز مبارزه با تروریسم است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزرای کشور و امورخارجه درباره سناریوی تروریسم دولتی امریکا علیه فرمانده سپاه قدس، موضع‌گیری کردند. 

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به ادعاهای مطرح شده علیه نیروی قدس و درخواست ترور فرمانده این نیرو توسط برخی نمایندگان کنگره آمریکا، اظهار داشت: مثلث شوم، تروریسم، نقض حقوق بشر و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی، ریشه در سیاست‌های ضدانسانی آمریکا دارد. نیروی قدس سپاه پیشتاز مبارزه با تروریسم و خار چشم صهیونیست‌هاست.

وی گفت: از آنجا که خداوند وعده داده است "و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین" خداوند مکر آنان را به خودشان برمی‌گرداند، در شرایطی که مقامات آمریکا با طرح ادعای واهی و اسناد جعلی و سناریوی از پیش تعیین شده بمنظور اختلاف افکنی میان ایران با کشورهای منطقه هستند و ایران را به تروریسم متهم می‌کنند، خودشان آشکار و بی پروا درخواست می‌کنند که فرمانده نیروی قدس ایران را ترور کنید و البته اینگونه سیاست‌های نابخردانه و ضد بشری آمریکا موجب شده است که آنان این چنین مورد تنفر مردم جهان باشند و در داخل آمریکا با جنبش 99 درصدی روبه‌رو شوند. 

وزیر دفاع حمایت خود را از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیرویی فداکار، پیشتاز در مبارزه با تروریسم، افشاء‌کننده ترفندهای استکبار جهانی و خار چشم صهیونیست‌های اشغالگر و متجاوز اعلام کرد. 

وزير امورخارجه نيز گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور یقین علیه درخواست نمایندگان كنگره آمریكا برای ترور فرمانده سپاه قدس پیگیری قضایی می‌كند. 

علی اكبر صالحی با بيان اينکه جمعی از نمایندگان كنگره آمریكا اخیرا به دولت این كشور پیشنهاد كردند كه ترور مسئولان ایرانی را بخصوص در نیروی سپاه قدس در دستور كار قرار دهد، به ايرنا گفت: آمریكایی‌ها آنقدر گستاخ هستند كه موضوع ترور مقامات نظامی ایران را به طور رسمی در مجلس نمایندگان و سنای آمریكا مطرح می‌كنند كه این موضوع پیگیری حقوقی دارد. 

صالحی اظهارداشت: موضوع ترور فرماندهان نظامی ایران از سوی آمریكا در حالی مطرح می‌شود كه آنها بر اساس یک سناریوی بی‌پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران را متهم به ترور می‌كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین