آفتابنیوز : آفتاب: مشاور وزیر کشور و مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت کشور گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 500 هزار 157 درخواست و شکایت به وزارت کشور رسیده است.
'غلامعلی حاجی زاده' چهارشنبهشب در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 90 درصد نامههای واصله وزارت کشور مربوط به درخواستهای مردمی بوده است.
وی بیان داشت: بخش قابل توجهی از درخواستهای مردمی مربوط به تسهیلات، اشتغال و نیازمندیهای مرتبط با خرید خودرو است.
وی، با بیان اینکه کمتر از 10 درصد این نامهها مربوط به شکایات مردمی است، تصریح کرد: شکایات مردمی در دو بخش مراجعات حضوری و مکاتبات دریافت و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده میشود.
وی اظهار داشت: بیشتر شکایات مربوط به حوزه شهرداریها است و کمتر از یک درصد آنها به فرمانداریها، بخشداریها و دهیاریها مربوط میشود.
حاجی زاده، بابیان اینکه مقام عالی وزارت تاکید به سالم سازی و انضباط اداری دارد، افزود: در راستای سالمسازی تشکیلات زیر مجموعه وزارت کشور با هرگونه تخلف در استانداریها، فرمانداریها، بخشداریها، شهرداریها و دهیاریها برخورد میشود.