کد خبر: ۱۳۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱

سریع‌ترین راه وصل خطوط‌ تلفن قطع شده چیست؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول سامانه ۱۸۱۸ استان تهران گفت: در مراکز مخابراتی آنلاین استان تهران با پرداخت وجه قبض از طریق سامانه ۱۸۱۸، تلفن به صورت آنی وصل می‌شود.

سیامک صابر اظهار داشت: در حال حاضر امکان جدیدی برای مشترکین تلفن ثابت که خط تلفن آنها به دلیل بدهی قطع می‌شود فراهم شده که خط تلفن این دسته از مشترکین در صورت پرداخت بدهی از طریق ۱۸۱۸ بلافاصله و در کمتر از ۵ دقیقه و بدون مراجعه حضوری وصل می‌شود. 

مسئول سامانه ۱۸۱۸ افزود: سال گذشته اطلاعات چند مرکز مخابراتی در تهران بصورت آنلاین دریافت می‌شد و امکان اتصال آنی تلفن‌های قطع‌شده بدون مراجعه حضوری وجود داشت که در حال حاضر ۸۰درصد مراکز مخابراتی استان تهران آنلاین شده‌اند. 

سامانه ۱۸۱۸ برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیر حضوری به کلیه مشترکان تلفن ثابت طراحی شده است. 

وی افزود: مشترکان تلفن ثابت در استان تهران می‌توانند با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و ریز مکالمات خود را به همراه صورتحساب آخرین دوره دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.

وصل تلفن قطع‌شده مرکز غیرآنلاین، پس از چند ساعت 

وی افزود: اتصال دوباره تلفن در مراکز معدودی که آنلاین نیستند نیز بعد از چند ساعت و بدون مراجعه حضوری امکان‌پذیر است.

وصل نیم‌ساعته تلفن، پس از پرداخت‌ از بانک‌های ملی و صادرات 

صابر با اشاره به هماهنگی میان سامانه ۱۸۲۰ بانک ملی و صادرات، گفت: اطلاعات مربوط به پرداخت قبوض مخابرات از طریق بانک ملی و صادرات نیز آنلاین شده و اطلاعات پرداخت به فاصله نیم ساعت به سامانه ۱۸۱۸ می‌رسد و اگر مشترکی که تلفنش قطع‌شده از طریق خودپردازهای این بانک و یا باجه‌های آن، صورتحساب خود را بپردازد به فاصله نیم ساعت تلفنش وصل خواهد شد. 

پرداخت نیمی از قبوض مخابرات از بانک‌های ملی و صادرات 

وی افزود: ۵۰ درصد قبوض مخابرات از طریق دو بانک ملی وصادرات پرداخت می‌شود. 

کارشناس سامانه ۱۸۱۸ در ادامه اظهار داشت: با سایر بانک‌ها نیز در حال مذاکره هستیم تا اطلاعات پرداخت را در مدت زمان نیم ساعت به این سامانه منتقل کنند.

امکان تماس همزمان ۵۴۰ مشترک به ۱۸۱۸ 

صابر با اشاره به استقبال مردم از خدمات سامانه ۱۸۱۸، گفت: برای جواب‌گویی به مراجعین، خطوط تلفن این سامانه افزایش یافته و هم اکنون ۵۴۰ مشترک بصورت همزمان می‌توانند به ۱۸۱۸ زنگ بزنند، چندین خط نیز در این سامانه اختصاص به تماس با مشترکان دارد. 

وی یادآور شد: سامانه ۱۸۱۸ برای معرفی و آشنایی خدمات مختلف این سامانه به مردم در نمایشگاه تله‌کام ۱۲ حضور خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین