کد خبر: ۱۳۹۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹

دبیرکل موتلفه: اگر جمهوریت نظام را قبول داریم باید تحزب را نیز قبول داشته باشیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ حبیب‌الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به ضرورت تحزب اسلامی، اظهارداشت: اگر جمهوریت نظام را قبول داریم، باید تحزب را نیز قبول داشته باشیم. مشارکت سیاسی بالا در نظام نیازمند به تحزب و تشکل است. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: حزب الله یعنی انسان‌هایی که در عملشان آهنگ خدایی دارند و هرکسی آهنگ خدا را در رفتار خود نداشته باشد، در حزب شیطان است. 

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: باید وظایف خود را از مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری پیدا کنیم. مساله تحزب در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه که مطرح شد بود، باید مورد توجه قرار داد. 

وی ادامه داد: اسلامیت و جمهوریت دو رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اگر بخواهیم در جمهوریت نظام انجام وظیفه کنیم جز با تحزب آن هم با معیارهای اسلامی امکان پذیر نیست. 

عسگر اولادی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد برای حرکت ضد حزبی شان می‌گویند، امام(ره) و رهبری موافق تحزب نیستند که دیدیم مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کردند که مخالف تحزب نیستند. 

وی افزود: باید به جانب تحزب حرکت کرده و کار کنیم؛ گرچه آنچه در عمل ما است را دیگران نپسندند، در حال حاضر ما زیر چتر جامعتین با دیگر اصول‌گرایان وحدت داریم، اما این مانع فعالیت حزبی نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین