کد خبر: ۱۳۹۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۶

شرایط نامساعد جوی، موجب لغو پرواز مشهد- نوشهر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس ایستگاه هواپیمایی آسمان در استان مازندران، از لغو پرواز مشهد- نوشهر و بالعکس در روز یکشنبه به علت شرایط نامساعد جوی خبر داد.

'محمد رضا صلح‌جو' افزود: هواپیمای مسافربری با شماره پرواز ۱۳۹۹ از مبداء مشهد قرار بود در ساعت ۵ :۱۲ دقیقه در فرودگاه نوشهر بنشیند و در ساعت ۳۵ : ۱۳دقیقه با شماره پرواز ۱۴۰۰از این فرودگاه به مشهد بازگردد اما به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش افق دید، خلبان نتوانست در فرودگاه نوشهر بنشیند. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۶پرواز در مسیر نوشهر - مشهد و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی و وجود مه غلیظ صبحگاهی لغو شده،ادامه داد: این مشکل نگرانی شمار زیادی از مسافران این فرودگاه را به دنبال داشته است. 

وی نصب دستگاه کمک ناوبری را از راهکارهای اساسی رفع این مشکل دانست و گفت: این موضوع بارها به مسوولان نهادهای مرتبط اعلام شده اما تاکنون پیگیری‌ها نتیجه بخش نبوده است. 

صلح جو با بیان اینکه منطقه نوشهر به لحاظ اقلیمی دارای شرایط بسیار ناپدار جوی، همراه با بارندگی شدید و مه غلیظ صبحگاهی است، از مسوولان نهادهای ذیربط خواست تا با اتخاذ تدابیر ویژه برای خریداری دستگاه کمک ناوبری در جهت رفع معضل فرودگاه نوشهر اقدام کنند. 

در زمان حاضر هفته ای چهار پرواز در مسیر نوشهر- مشهد، نوشهر - تهران و بالعکس در فرودگاه نوشهر برقرار است. 

غرب مازندران دارای دو فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین