کد خبر: ۱۳۹۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
در جمع همرزمان شهدا صورت گرفت؛

گفت‌وگوی رهبری با خانواده شهدای سپاه در حاشیه مراسم تشییع

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند و در حاشیه‌ این مراسم با خانواده شهدای حادثه گفت‌وگو کردند. 

به گزارش آفتاب به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه، ضمن قرائت فاتحه برای سردارحسن تهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات سپاه، و جمعی از شهدای حادثه انفجار در پادگان سپاه در حومه ملارد استان البرز، برای این شهدای گرانقدر، علو درجات مسئلت کردند.

رهبری همچنین در حاشیه‌ این مراسم با خانواده شهدای حادثه ‌گفت‌و‌‌گو کردند. 

تشییع پیکر مطهرشهدای حادثه سازمان خودکفایی سپاه صبح امروز دوشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم این شهدا و مسئولان عالیرتبه لشکری و کشوری از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران آغاز شد.

دراین مراسم جمعی از مسئولان لشگری و کشوری از جمله علی لاریجانی، محسن رضایی، سردار جعفری، رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری و برخی نمایندگان مجلس و تعداد زیادی از همرزمان شهدای این حادثه حضور داشتند.

بنا بر این گزارش ، ظهر شنبه هنگام جابجایی یک محموله مهمات از زاغه یکی از پادگان‌های نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب استان تهران انفجاری رخ داد که در پی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب از جمله سردارحسن تهرانی مقدم مسئول سازمان جهادخودکفایی سپاه شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین