کد خبر: ۱۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲

مسکن‌مهر کمبود آب و برق دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون وزیر راه و شهرسازی با مشکل تامین زیرساخت مسکن مهر در شهرهای جدید،گفت: ۳٬۰۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس، ۵٬۰۰۰ واحد در پرند و حدود ۳٬۰۰۰ واحد هم در شهرجدید هشتگرد آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر است که باید زیرساخت‌های آن تکمیل شود. 

جمشید نورصالحی درباره افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید اطراف تهران، اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر آماده شده‌اند و به مرور آب و برق آنها نیز تامین خواهد شد و وقتی که بطور کامل به بهره‌برداری رسید، تحویل مردم می‌شود. 

وی افزود: در ابتدا قرار بود که مسکن مهر در شهرهای جدید تا اواخر آبانماه تحویل متقاضیان شود؛ زیرا واحدها آماده هستند؛ اما عدم تکمیل زیرساخت‌‎ها افتتاح پروژه‌ها را به عقب انداخت. 

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه بخشی از واحدها به متقاضیان تحویل داده شده است، تصریح کرد: اما تازمانیکه زیرساخت این واحدها تکمیل نشود، نمی‌توانند در آنها ساکن شوند؛ ضمن آنکه تامین آب و برق هم در حال انجام است. 

نورصالحی درباره تعداد واحدهایی که در شهرهای جدید به افتتاح می‌رسند، گفت: تعداد ۳٬۰۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس، ۵٬۰۰۰ واحد در پرند و حدود ۳٬۰۰۰ واحد هم در شهرجدید هشتگرد آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر هستند. 

براساس برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قرار بود تا پایان شهریورماه بخش زیادی از مسکن مهر در استان تهران افتتاح شود؛ اما با وجود تکمیل این واحدها، زیرساخت‌هایی مانند آب و برق تامین نشده است. 

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران هم در گفتگو با مهر با بیان اینکه تا پایان سال ۴۵٬۰۰۰ واحد مسکن مهر در تهران افتتاح می‌شود، گفته بود: فعلا زیرساخت‌های برخی از واحدها به طور کامل تامین نشده است؛ به همین جهت نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد واحدهای مسکن مهر که به زودی افتتاح می‌شوند؛ ارائه داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین