کد خبر: ۱۳۹۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۵
"زندگی خصوصی آقا و خانم و میم" در پایان راه

تصویر جدید از اولین بازی حاتمی‌کیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلمبرداری "زندگی خصوصی آقا و خانم و میم" به کارگردانی روح الله حجازی دوشنبه در لوکیشن اصلی که هتلی در مرکز تهران است به پایان رسید. 

از دیروز گروه سکانس‌های خارجی این فیلم را می‌گیرند. تا کنون حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی و ابراهیم حاتمی‌کیا جلوی دوربین رفته‌اند و هنوز بازی امید روحانی آغاز نشده است.

تا کنون 70 درصد از فیلمبرداری "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" به تهیه‌کنندگی محمد رضا شفیعی فیلمبرداری شده است. همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تولید فیلم تا 15 روز آینده به پایان می‌رسد. 

در ضمن تدوین همزمان فیلم سینمائی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" توسط سپیده عبدالوهاب در حال انجام و با پیوستن کارن همایون‌فر به گروه، کار ساخت موسیقی این فیلم سینمائی نیز آغاز شده است. 

فیلمنامه این فیلم را علی طالب‌آبادی به نگارش در آورده و درباره خلاصه داستان آن آمده است: زندگی آقای میم دچار تحولی می‌شود که در زندگی خصوصی‌اش با خانم میم تأثیر می‌گذارد و همین موضوع داستان فیلم را جلو می‌برد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمائی به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به: حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، امید روحانی، سوگل طهماسبی، کسری لبافی و با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد. 

گروه تولید این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، دستیار دوم فیلمبردار: اکبر دهقان، نورپردازان: مرتضی نجفی، علیرضا افشاری، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: حسین بشاش، صداگذاری و میکس: امیرحسین قاسمی، مدیرتولید: طهورا ابوالقاسمی، دستیار تولید: سمیرا علائی، مدیر روابط عمومی: امیر امیری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری و صف صبا. {$old_album_139257}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین