کد خبر: ۱۳۹۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۳:۱۵

علی دایی در کنسرت محسن یگانه هم تشویق شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يک‌شنبه شب، محسن يگانه روی سن سالن برج ميلاد وقتی که می‌خواست ميهمان ويژه کنسرت خود را به حاضرين معرفی کند اتفاق ناخوشايندی رخ داد. يگانه با جملاتی مثل «ستاره هميشگی فوتبال» و «بازيکن هميشه بزرگ» در حال معرفی اسطوره فوتبال ايران بود که يک لحظه مکث کوتاهی کرد تا پس از آن علی دايي را صدا بزند.
در هنگام همين مکث کوتاه يکی از حاضران در کنسرت با صدای بلند گفت: «ول کن اين فوتباليست‌ها رو. آخرش همه ميشن شيث و نصرتی! خود تو عشقه!» عجيب آنکه عده‌ای از حاضران هم شروع به تشويق اين فرد کردند. 

محسن يگانه هم که مديريت سالن را از دست داده بود برای لحظاتی توانايی هيچ کلامی را نداشت. او انگشتش را مقابل دهانش قرار داد و از آن فرد خواست که سکوت کند! در اين لحظه علی دايی هم که به همراه همسرش در سالن حضور داشت به نشانه تاسف سرش را تکان داد! 

ثانيه‌هايی بعد بقيه حاضران در سالن با تشويق شديد دايی سعی کردند که اين بی‌احترامی را از دل او در بياورند و دايی پس از ديدن واکنش مثبت و استقبال مردم به احترام علاقه‌مندانش بلند شد و برای همه دست تکان داد. علی دايی در زمان مربيگری‌اش در پرسپوليس دو بار به دلايل غيرفنی شيث رضايی را از تيم اخراج کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین