کد خبر: ۱۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۹

یالثارات: معلم خصوصی زبان بقایی و مشایی کجاست؟ فرانسه یا زندان؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته​نامه لثارات در ستون سیاست به روایت یک هولایتی در مطلبی تحت عنوان 'اخبار پرسشی' نوشت: الف ـ آزاده اردکانی کجاست؟ کسی از سرنوشت این خانم که روزگاری معلم خصوصی زبان دکتر بقایی و دکتر مشایی بوده خبری ندارد. خانم دکتر اردکانی که با مدرک لیسانس کامپیوتر (از دانشگاه آزاد!) از سوی دکتر حمید بقایی به ریاست موزه ایران باستان منصوب شده بود، بعداً به اتهام حمایت از رئیس جمهور و پرکاری بیش از حد بازداشت شد و امروز معلوم نیست که آیا در فرانسه زندگی می‌کند یا بی‌سر و صدا مشغول یک پست دولتی دیگر است و یا هنوز در بازداشت به سر می‌برد! به هر حال از یابنده تقاضامندیم که به محض مشاهده ایشان با دفتر رئیس جمهور تماس گرفته و دوستی را از نگرانی خارج کند! به یابنده مقداری از اشیاء عتیقه موجود در انبار موزه ایران باستان به عنوان مژدگانی تقدیم خواهد شد!

ب ـ این که یک تریلی «هوو» بیاید و طبق گزارش راهور ناجا در آذربایجان شرقی، 13 خودرو را در بزرگراه پاسداران تبریز در هم بکوبد؛(جمهوری اسلامی 21/8/90)، باعث نمی‌شود قانونگذار یا مجری قانون بیاید و یقه وارد کننده محترم این آلت‌قتاله را بگیرد و بگوید: عمو! خوبی؟ 

این که ناجا اعلام کرده این تریلی اصولاً در سیستم ترمز نقص اساسی دارد و لذا یک آلت قتاله محسوب می‌شود که وارد کننده محترم از ادامه واردات آن محروم شود یا به خاطر واردات این تریلی ناقص و کشته و زخمی شدن صدها نفر از هموطنان به دلیل کار نکردن ترمز این تریلی‌های مرگ، مواخذه یا محاکمه شود! بالاخره مردم کشته و زخمی می‌شوند، اموالشان درب و داغان می‌شود، فوقش خسارتش را هم رانندگان بخت‌برگشته «هوو»‌ها می‌دهند و سود و حالش می‌ماند برای واردکنندگان عزیز! چشم‌روشنی‌اش هم که مال عدلیه است!

ج ـ احمدی‌نژاد: حکم قوه قضائیه در مورد مجرم بودن حمید بقایی را قبول ندارم! (اعتماد 21/8/90) رئیس‌جمهور است، آدم معمولی که نیست! دوست ندارد معاونش مجرم شناخته شود! آدم وقتی معاون رئیس‌جمهور باشد ( آن هم رئیس‌جمهور عدالت گستری مثل احمدی‌نژاد) دیگر امکان ندارد مجرم باشد! اگر تاکنون در فهم عدالت مشکل داشته‌اید و یا معنا و مصداق آن را ندیده‌اید یک بار دیگر در این اقدام عدالت‌خواهانه رئیس‌جمهور دقت کنید!

د - جام جم (21/8/90) برداشته و نوشته اورژانس‌های بیمارستان‌ها شب‌ها نیمه تعطیل‌اند! خوب می‌خواستی باز باشند! مگر اورژانسی‌ها آدم نیستند که شب بیدار بمانند! مگر آنها مثل رسانه ملی بی کارند که نصف شب و ساعت 4 صبح هم برنامه پخش کنند؟ شما که شب‌ها مریض می‌شوی یا تصادف می‌کنی، مشکل داری! آدم عاقل که روز را نمی‌گذارد شب مریض شود! یا تصادف کند! بهتر است عزیزان از این به بعد به صورتی برنامه‌ریزی کنند که بیماری‌ها یا تصادفاتشان در روز (ترجیحاً ساعت اداری!) رخ بدهد تا شب‌ها به اورژانس مراجعه نداشته باشند که در صورت مراجعه و مواجهه با اورژانس‌های نیمه تعطیل طلبکار کسی نشوند! (خودمانیم! عجب ملت پرورویی! نفری روزانه 1516 تومان از دولت یارانه مفتکی می‌گیرند و توقع هم دارند که بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها شب‌ها تعطیل نباشند!)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین