کد خبر: ۱۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

یک سوال از بزرگان اصول‌گرایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران نوشت: در چند هفته‌های اخیر، نامه‌هایی از سوی خوانندگان پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران دریافت شده که حاوی گلایه‌هایی از رفتار ناشایست برخی رسانه‌ها درباره بیت امام خمینی(س) است که تاکنون برخی از آنها منتشر شده است.
 
آنچه در پی می‌آید یکی دیگر از همین نامه‌ها است که به قلم سید عبدالله تهرانی نوشته شده و برای مدیریت سایت ارسال شده است: 

دیروز در خبرها و سایت‌های اینترنتی به دنبال اخبار بودم که با خبر جلسه و همایش اصول‌گرایان مواجه شدم. از اینکه تصویر یکی از یاران دیرین امام یعنی آیت‌الله مهدوی‌کنی را می‌دیدم بسیار مسرور و خوشحال شدم اما در این میان آنچه مثل خیلی از همایش‌های حکومتی این روزها به چشم می‌خورد، متاسفانه جای خالی عکس‌های امام خمینی بود.
 
در تمام عکس‌هایی که توسط برگزاران مراسم در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته بود، حتی یک عکس از از امام به چشم نمی‌خورد. راستی آیا خط مشی جدیدی در این باب گشوده شده است یا از بی‌توجهی برخی از بزرگان سو‌ءاستفاده می‌شود؟ و یا برخی کسانی که با امام کینه دارند .... .؟ برای من به عنوان بسیجی خمینی این سوال باقی است که آیا لحظه‌ای این سوال در ذهن بزرگانی مثل استاد عسگراولادی یا آیت‌الله امامی‌کاشانی که عمر خویش را در راه امام خمینی سپری کردند، مطرح شده است؟ 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین