کد خبر: ۱۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵

سناریو دروغین برای قتل همسر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گزارش پزشکی قانونی سناریوی دروغین مرد جنایتکار برای قتل همسرش را فاش کرد. 

۲۰ مهر امسال ماموران پلیس آگاهی شهرستان قوچان از مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از روستاهای این شهر باخبر شدند.

ماموران پس از حضور در خانه روستایی با جسد زن ۲۰ ساله‌ای به نام مینا روبرو شدند که دریکی از اتاق‌ها قرار داشت. یکی از اهالی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: امروز هنگام عبور از مقابل خانه مقتول متوجه بوی شدید سموم گیاهی شدم که از خانه آنها به مشام می‌رسید. به موضوع مشکوک شده و چند بار در زدم اما کسی جواب نداد. شکم بیشتر شد و با کمک چند تن از اهالی وارد خانه شدیم. زن جوان نفس نمی‌کشید اما کودک دوساله‌اش هنوز زنده بود. سریع کودک را از اتاق خارج کرده و موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.

در ادامه با دستور قاضی جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تجسس‌ها را آغاز کردند.

شوهر مینا در جریان تحقیقات گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. امروز هم دوباره با هم درگیر شدیم. او تهدید کرد خودش را می‌کشد. به تهدیدش توجه نکرده و از خانه خارج شدم وقتی برگشتم با جسد او روبرو شدم.

کارآگاهان که به اظهارات همسر مینا مشکوک شده بودند به تحقیق از او پرداختند تا اینکه پزشک جنایی با معاینات تخصصی علت مرگ را خفگی اعلام کرد.

با افشای این موضوع مرد جنایتکار تحت بازجویی قرار گرفت که این بار لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه با مینا درگیر شدم. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و دستانم را دور گلوی او گره زدم. وقتی به خودم آمدم او دیگر نفس نمی‌کشید. خیلی ترسیده بودم به همین خاطر طوری صحنه سازی کردم که موضوع خودکشی نشان دهد.

متهم به قتل پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین