کد خبر: ۱۳۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو خبر داد:

افزایش سه برابری ظرفیت تولید سمند در بلاروس

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: شرکت ایران خودرو در راستای ارتقای بهره‌وری سایت‌های خارجی خود و کسب سهم مناسب از بازارهای بین‌المللی، ظرفیت تولید خودرو در بلاروس را تا ۳ برابر افزایش داد.

عبدالعظیم سعدیان، معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو با بیان این مطلب، افزود: ایران‌خودرو برای افزایش بهروری، تصمیم گرفت که بدنه بدون متعلقات (اس کی دی صفر) را برای مونتاژ به بلاروس ارسال کند که این اقدام موجب كاهش هزينه‌‌‌های توليدی برای ايران خودرو معادل ۲۱ درصد قيمت تمام شده و افزايش ظرفيت توليدبه ۱۵۰۰۰ دستگاه در سال شده است که ۳ برابر ظرفیت قبلی است.

وی افزود: پیش از این بدنه کامل خودرو سمند به سایت ایران خودرو در بلاروس ارسال و این خودرو پس از مونتاژ نهایی به بازار عرضه می‌شد.

سعدیان، افزایش قابل ملاحظه سرعت تامین و تحویل سفارشات، انتقال فنآوری و افزایش دانش فنی به بلاروس، امکان بومی‌سازی قطعات با توجه به توانمندی‌های طرف بلاروسی و انتقال فرایند برنامه‌ریزی تولید و ردیابی قطعات را از دیگر نتایج این پروژه دانست و افزود: پروژه مذکور با موفقیت اجرایی شده و راه‌اندازی خط جدید به همراه تولید موفقیت‌آمیز محصول آزمایشی به صورت رسمی به تایید طرف بلاروسی رسیده است.

به گزارش ایکو پرس، سایت تولیدی ایران‌خودرو در مینسک پایتخت بلاروس در سال ۲۰۰۶ با مشارکت شرکت یونیسون در این کشور راه‌اندازی شده است. ایران خودرو قصد دارد از این سایت به عنوان یکی از پایگاه‌های صادراتی خود به منطقه CIS بهره گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین