کد خبر: ۱۳۹۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳

عضو ارشد القاعده خود را منفجر کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو مهم شبکه القاعده در کراچی هنگامیکه نیروهای امنیتی برای دستگیری وارد منزلش شدند، خود را منفجر کرد.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از اطلاع از حضور یکی از اعضای مهم القاعده در منطقه "گلستان جوهر" شهر کراچی از روز پنج‌شنبه این منطقه را تحت نظر قرار دادند تا اینکه صبح امروز موفق به کشف ساختمان محل اختفای این عضو القاعده شدند.

به گزارش روزنامه "امت" پاکستان، نیروهای ویژه که پس از شکستن درب منزل وارد ساختمان مورد نظر شدند، از این فرد به نام "عبدالمعید السلام الیمنی" خواستند تسلیم شود اما وی با کشیدن ضامن نارنجکی که در دست داشت خود را منفجر کرد.

در بازرسی از منزل وی، ۲ سیم‌کارت تلفن همراه که یکی مربوط به آمریکا و دیگری مربوط به عربستان سعودی است به همراه ۲ قبضه سلاح کمری و ۲ دستگاه رایانه شخصی که گفته می‌شود حاوی مطالب محرمانه و مهمی می‌باشند نیز کشف شد.

همسر فرد موردنظر در اعترافات اولیه خود عنوان کرده که شوهرش ملیت آمریکایی داشته و همیشه بین آمریکا و عربستان در سفر بوده است.

نیروهای ویژه با بدست آوردن مدارک و شواهدی در خانه این فرد توانستند یکی دیگر از اعضای مهم القاعده به نام "حسان السلام" معروف به زکریا و ۱۷ نفر دیگر از اعضای این گروه را نیز دستگیر کنند.

گفته می‌شود که این فرد عضو گروه "البرکی" از گروه‌های مهم القاعده می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین