کد خبر: ۱۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۰:۲۵

از جيمز باند بودن راحت شدم !

آفتاب‌‌نیوز :  برازنان ايرلندی تبار که سالهاست در ايالات متحده زندگی می کند و از ده سال پيش به اين سو جيمز باند مطلق سينماست، در مصاحبه اخير خود با نشريه معتبر « اينترتينمنت ويکلی » گفت: « پس از آنکه تهيه کنندگان « کازينو رويال » عذر مرا خواستند، سکوتی سنگين بر صنعت فيلمسازی هاليوودی حکمفرما شد. من ديگر مديون آنها نيستم. هيچ قراردادی هم وجود ندارد که دو طرف را پابند هم کند. بنابراين از همان روز نوعی احساس آزادی به من دست داده است. »
در حالی که سازندگان « کازينو رويال » هنوز بازيگر مورد نظر خود را برای ايفای نقش جيمز باند اعلام نکرده اند، ايوان مک گرگور اعلام کرد هرگز آرزوی بازی در اين نقش را نداشته و از دست روزنامه نگاری که اين شايعه را پراکنده حسابی شاکی است.
ستاره ايرلندی « مولن روژ » در اين باره گفت: « همه بارها اين سئوال را از من پرسيده اند که آيا جيمز باند بعدی خواهم بود يا نه. تا به امروز که کسی با من در اين مورد حرفی نزده است. تا آنجا هم که خودم می دانم نامی از من برای پوشيدن لباس جيمز باند در ميان نيست. آنها هم که دايماً از قول خودشان از تلاش من برای بدست آوردن اين نقش می نويسند، کاری بيهوده می کنند. »
پيرس برازنان سال گذشته دو فيلم « قواعد جذابيت » و « پس از غروب » را روی پرده داشت و آخرين کار مک گرگور پس از « انتقام سيت »، « تريلر اکشن » و اثر علمی تخيلی « جزيره » بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین