کد خبر: ۱۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۵

کاهش زمان پاسخ‌گویی به مشتریان ایساکو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدت زمان رسیدگی به شکایات مشتریان درحوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از ابتدای امسال نرخ نزولی داشته است.

رسیدگی به شکایات مرتبط با خدمات پس از فروش از نظر متوسط زمان رسیدگی و ارائه پاسخ به مشتریان طی مدت هفت ماهه ابتدایی امسال روند مثبت داشته است

به گزارش ایکوپرس، همچنین طی مدت مذکور متوسط زمان پاسخ‌گویی با کاهش ۱۳۰ درصد در زمان همراه بوده و به کمتر از ۲۰ روز رسیده، که این روند بهبود قابل قبولی در حوزه خدمات پس از فروش محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین