آفتاب: شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو(ایساکو)در همایش طرح ملی سپاس، به عنوان برند برتر خدمات پس از فروش کشور در سال جهاد اقتصادی شناخته شد.
ایساکو در دومین اجلاس سران و مدیران عالیرتبه صنعت و اقتصاد کشور درحضور مسئولین و مقامات، لوح و تندیس زرین برند برتر خدماتی کشور را دریافت کرد.
براساس این گزارش، طرح ملی سپاس به همت ۱۴ دستگاه دولتی از جمله وزارت صنعت و معدن و تجارت و دیگر سازمانهای مرتبط در شهریورماه سال گذشته تشکیل شد.
دستاندرکاران این طرح در قالب نخستین گردهمایی و بزرگترین ضیافت مدیران عالی رتبه کشور و همچنین راهاندازی اولین سامانه ملی نظر سنجی کشور جهت دریافت نقطه نظرات مصرفکنندگان نهایی محصولات و خدمات ۵۰۰ نام تجاری در مهرماه سال ۸۹، شروع به فعالیت نمودند و با اخذ آراء مردمی و نظرسنجی در یکسال گذشته توانست آمار جامعی در خصوص انتخاب و میزان رضایتمندی مشتریان از برندهای ثبت شده در این سامانه دست یابد.
بر اساس گزارش ایکوپس، شرکت ایساکو بر اساس آرای مردم توانست از میان نام و نشانهای تجاری ماندگار و خدماتی برتر کشور، به عنوان "برند برتر خدماتی کشور" دست یابد و رتبه بالایی در سامانه ملی نظرسنجی از نظر سطح کیفیت، محبوبیت، توجه به حقوق مصرفکنندگان و میزان رضایتمندی مشتریان کسب نماید.