کد خبر: ۱۳۹۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۳

سرقت دسته‌جمعی مغازه‌های یک پاساژ در تبریز!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی از دستبرد عده‌ای سارق به پاساژ تجارت واقع در خیابان فردوسی تبریز خبر داد.
 
سرهنگ صمد فرامرزی اظهار داشت: در اولین ساعات بامداد امروز به دنبال اعلام سامانه ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت در پاساژ تجارت واقع در خیابان فردوسی تبریز بلافاصله رئیس پلیس آگاهی استان و فرمانده پلیس تبریز به همراه کارآگاهان اداره آگاهی و کارشناسان کلانتری در محل حضور یافته و بررسی همه‌جانبه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی گفت: سارقان با استفاده از سهل‌انگاری و بی‌توجهی نگهبانان شخصی پاساژ و ضعف حفاظت فیزیکی محل به داخل پاساژ راه یافته و اقدام به سرقت وجوه نقدی از تعدادی از مغازه های پاساز کرده‌اند. 

به گزارش مهر، فرامرزی افزود: موضوع این سرقت تحت اقدام کارآگاهان آگاهی بوده و نتیجه متعاقباً به آگاهی شهروندان تبریزی خواهد رسید.

دستگیری اعضا و سرگروه‌های دو شرکت هرمی در اصفهان 

۲۹۰نفر از اعضاء و سرگروه‌های شرکت‌های هرمی گاما و MLM امروز در اصفهان دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی اصفهان گفت: ماموران این نیرو موفق شدند اعضاء و سرگروه‌های این شرکت‌های هرمی را که دریکی از باغ تالارهای حاشیه شهراصفهان جلسه برگزار کرده بودند دستگیر کنند. 

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار کرمی افزود: در بازرسی از محل این جلسه ۶ دستگاه دوربین دیجیتال، سه دستگاه لب تاپ، یک حلقه لوح فشرده آموزشی، یک عدد حافظه جانبی حاوی مطالب آموزشی و طریقه فعالیت شرکت‌های هرمی و تعدادی اوراق مربوط به نحوه فعالیت، عضو گیری، سرمایه‌گذاری و میزان سوددهی کشف و ضبط شد. او گفت: همچنین یک دستگاه خودروی خارجی متعلق به لیدر اصلی این شرکت‌های هرمی توقیف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین