کد خبر: ۱۴۰۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱

تلاش برای سرقت اسناد تخلف شستا/ ضرب‌‌وشتم کارتن خواب‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: جوان نوشت: انتشار خبر تخلف هزار میلیارد تومانی درشستا و نیز نزدیک‌شدن زمان اعلام نتایج این تفحص در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باعث شده که فشارها بر سلیمان جعفرزاده رئیس این کمیته و دیگر اعضا به جایی برسد که پای تهدید و پیشنهاد رشوه و اقدام به سرقت مدارک نیز به این داستان باز شود.

در همین راستا سلیمان جعفرزاده درباره شایعاتی مبنی بر سرقت مدارک تخلفات مالی به روزنامه جوان گفت: افرادی ناشناس به قصد سرقت مدارک دو بار به محل تشکیل جلسات کمیته تحقیق و تفحص ورود پیدا کردند، اما هربار ناموفق بودند. از سوی دیگر بازرسین کمیته را هم تهدید کرده‌اند که به این قضیه ورود پیدا نکنند و پیام‌هایی مبنی بر پیشنهاد رشوه نیز ارائه داده‌اند.

دستگاه‌های نظارتی علیه دولت دروغ‌پردازی می‌کنند
 دروغ‌پردازان و هتاکان علیه دولت مصونیت قضایی دارند


محمد جعفر بهداد معاون سیاسی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با روزنامه ایران گفت: ‌اگر خودخواهی و غفلت عد‌ه‌ای را دو عامل اصلی تهاجمات ناجوانمردانه سیاسی و رسانه‌ای هفت ماه اخیر علیه رئیس‌جمهور و دولت بدانیم، ‌علت اصلی تداوم و تشدید این فضا را باید در احساس مصونیت دروغ‌پردازان و هتاکان از تعقیب و مجازات جست‌و‌جو کرد. 

وی در ادامه بعضی دستگاه‌های نظارتی و قضایی را متهم به دروغ‌پراکنی و جوسازی علیه دولت کرد و افزود: بعضی از دستگاه‌های نظارتی به جای بررسی گزارش‌های دریافتی و پیش از صدور حکم قطعی، ‌از همان آغاز به سبک احزاب رقیب، علیه دولت سوژه‌سازی و دورغ‌پراکنی کرده و بر مبنای گزارش‌های اثبات‌نشده به داستان‌سرایی و جوسازی می‌پردازند.

میزان رضایت از مجلس هشتم

روزنامه تهران امروز نوشت: شنیده شده است در نظر سنجی که اخیرا در مراکز استان‌ها در خصوص عملکرد مجلس هشتم انجام شده،‌ شهرهای سنندج، ‌کرج و اصفهان کمترین میزان رضایت از مجلس هشتم را داشته‌اند.

ضرب‌‌وشتم کارتن خواب‌ها

روزنامه ایران با اشاره به ساماندهی و جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان، توسط شهرداری تهران، نوشت: نیروهای ساماندهی هنگام جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها، این افراد را کتک می‌زنند. در دست داشتن باتوم و کابل نشان از این موضوع می‌دهد. این کار شهرداری وقتی عجیب‌تر به نظر می‌رسد که کارتن‌خواب‌ها نه تنها توان فرار، بلکه فرصت و نای مقاومت ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین