کد خبر: ۱۴۰۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶

اعدام ۶ قاچاقچی مواد مخدر در کرمانشاه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستان کرمانشاه گفت: ۶ قاچاقچی مواد مخدر صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

مجتبی ملکی در مراسم اجرای حکم اعدام دو نفر از متجاوزان به عنف در کرمانشاه اظهار کرد: قوه قضائیه در اجرای احکام الهی و شرعی کاملاً مصمم و با اراده است.

دادستان استان کرمانشاه ادامه داد: ۶ نفر از سوداگران مرگ و قاچاق‌چیان عمده مواد مخدر به ویژه هروئین، نیز صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

وی با تاکید بر صلابت قوه قضائیه در مقابل جرائم سازمان‌یافته مثل قاچاق مواد مخدر، عنوان کرد: ۵ نفر از این سوداگران، مرد و یک نفر آن‌ها زن بود.

ملکی اظهار کرد: استان کرمانشاه محیط امنی برای مجرمان نخواهد بود و این شهر که قدمگاه شهدای زیادی است، از لوث وجود این مجرمان پاک می‌شود.
دادستان استان کرمانشاه در رابطه با اجرای احکام متهمان حادثه سرقت مسلحانه از بانک سپه شعبه خیابان سعدی کرمانشاه، تصریح کرد: یک نفر از متهمان این حادثه متواری بود و به همت تلاش دستگاه امنیتی و انتظامی چند روز پیش دستگیر شد.

وی ادامه داد: سه روز پیش، کیفرخواست این فرد در دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه صادر شد و فردا پرونده او بررسی و حکم مقتضی صادر می‌شود.

ملکی به اعدام متجاوزان به عنف اشاره کرد و گفت: این دو متجاوز، دختران جوان و بعضا محجبه و دانشجو را با خودرو عمومی می‌ربودند و با اکراه و عنف به آن‌ها تجاوز می‌کردند.

وی اضافه کرد: سن این دو متجاوز ۲۵ و ۲۳ سال است و هر دو متاهل هستند.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در اجرای احکام الهی و بازدارنده مصمم و جدی است و رسانه‌های بیگانه و ضد نظام درباره اجرای حکم اعدام در ملاء عام هر چه می‌خواهند، بگویند؛ مهم این است که این احکام فرمان خداوند است و مردم نیز از اجرای این احکام راضی هستند، ضمنا اجرای احکام اعدام در ملاء عام، عاملی بازدارنده برای کسانی است که در مخیله خود به فکر ارتکاب چنین اعمالی هستند.

گزارش خبرنگار ما حاکیست، مردم و حاضران در مراسم اعدام این متجاوزان پس از اجرای حکم از قاطعیت دستگاه قضایی و پیگیری عوامل نیروی انتظامی در اجرای حدود الهی تقدیر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین