کد خبر: ۱۴۰۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
به مدت ۶ شب؛

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در بیت رهبری برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از سوی رهبری به‎مدت ۶ شب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد. 

این مراسم از هفتم تا دوازدهم محرم (۱۴۳۳ ه.ق) برابر با شنبه ۱۲/۹/۹۰ تا پنج‌شنبه ۱۷/۹/۹۰، به مدت ۶ شب، همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان فلسطین، تقاطع خیابان آذربایجان برگزار می‌شود. 

همچنین هر شب قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء، احکام شرعی توسط حجت‌الاسلام فلاح‌زاده بیان می‌شود.

بنا بر این گزارش برنامه این مراسم به شرح زیر است:

شب اول شنبه ۷ محرم ۱۲/۹/۹۰: 

قرائت قرآن توسط آقای سعیدیان صورت می‌گیرد و مداح پیش از سخنرانی ماهرخسار است و حجت‌الاسلام عالی سخنرانی شب اول خواهد بود و در پایان حاج منصور ارضی و حسین سازور نوحه‌سرایی خواهند کرد.

شب دوم یکشنبه ۸ محرم ۱۳/۹/۹۰: 

در این شب «محسن اعتمادیان» مداح پیش از سخنرانی است و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی سخنران اصلی خواهد بود و در پایان حاج علی انسانی نوحه‌سرایی خواهند کرد.

شب سوم دوشنبه ۹ محرم ۱۴/۹/۹۰: 

در این شب احمد چینی مداح پیش از سخنرانی است و حجت‌الاسلام و المسلمین علم‌الهدی سخنران اصلی خواهد بود و در پایان سعید حدادیان نوحه‌سرایی خواهند کرد.

شب چهارم سه‌شنبه ۱۰ محرم ۱۵/۹/۹۰: 

در این شب آقای عاصی مداح پیش از سخنرانی است و حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی سخران اصلی خواهد بود و در پایان محمود کریمی نوحه‌سرایی خواهند کرد.

شب پنجم چهارشنبه ۱۱ محرم ۱۶/۹/۹۰: 

در این شب صادق آهنگران مداح پیش از سخنرانی است و حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران اصلی خواهد بود و در پایان محمد طاهری نوحه‌سرایی خواهند کرد.

شب ششم پنج‌شنبه ۱۲ محرم ۱۷/۹/۹۰: 

در این شب مهدی سماواتی مداح پیش از سخنرانی است و حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ کاظم صدیقی سخنران اصلی خواهد بود و در پایان مهدی سلحشور نوحه‌سرایی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین