کد خبر: ۱۴۰۲۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶

معتادی همسر و فرزندان خود را به گروگان گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سرهنگ "ناصر اصلانی" فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: در پی تماس تلفنی خانمی از روستایی در اطراف شهر رباط کریم مبنی بر تهدید به قتل او و فرزندانش از سوی شوهرش و گروگانگیری آنان، سریعا مأموران کلانتری ۱۵ منجیل‌آباد به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ اصلانی ادامه داد: با حضور عوامل انتظامی در صحنه حادثه وبررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی بنام " مجید-ش" که به موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته همسر وفرزندانش را باتهدید سلاح شکاری به گروگان گرفته است.
 
اصلانی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد مجید پس از آزادی از زندان متوجه می‌شود بردار زاده اش که قصد ازدواج با دخترش را داشته از ازدواج با او منصرف شده است. او در این رابطه همسر و دخترش را مقصر می دانسته وبه همین خاطر با اسلحه تک لول ساچمه‌ای آنان را مورد بازخواست وتهدید قرار داده و قصد جان چهار فرزند و همسرش را می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با توجه به حساسیت موضوع اکیپ تخصصی از پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان رباط کریم سریعا به محل گروگانگیری اعزام شدند.

سرهنگ اصلانی خاطر نشان کرد: تیم اعزامی پلیس با بکارگیری تجربه و فنون مشاوره ای وارد مذاکره با متهم شده و پس از آگاهی و اطلاع از انگیزه‌های خانوادگی او و اعمال اقدامات تأمینی و مذاکره مشاوره‌ای و روانشناختی با فرد مورد نظر، درکمتر از دو ساعت سرانجام فرد گروگانگیر با زمین گذاشتن سلاح خود را تسلیم پلیس کرده همسر و چهار فرزندوی به سلامت آزاد شدند.

اصلانی در پایان تاکید کرد ازدواج مهمترین انتخاب یک فرد درطول زندگی‌اش می‌باشد که نیازمند آگاهی وشناخت کافی و لازم بوده تا یک انتخاب صحیح انجام شود ودر همین راستا لازم است والدین معیارهای صحیح ازدواج را به فرزندان خود آموزش داده و آنها را در انتخاب صحیح یاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین