کد خبر: ۱۴۰۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۳

ولاسکو: بازی‌های برزیل الگویمان بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در فصل تابستان فیلم بازی‌های برزیل را به عنوان الگوی این رشته به بازیکنانم نشان داده بودم. 

خولیو ولاسکو پس از شکست سه بر صفر برابر برزیل در نشست خبری حاضر شد و درخصوص شرایط این بازی اظهار داشت: در فصل تابستان بازی‌های تیم برزیل را به عنوان الگوی به شاگردانم نشان دادم. امروز هم برابر همان تیم قرار گرفتیم، اما بازیکنانم نتوانستند در مواجهه رودرو جایگاه اصلی خود را پیدا کنند. 

وی ادامه داد: ما در دریافت و بازی در نزدیک آنتن نسبت به گذشته بسیار بهتر شده ایم، اما به نظرم هنوز در ضدحمله و دفاع دچار مشکلاتی هستیم.
ولاسکو با بیان اینکه برزیل خیلی از ما بهتر بود خاطرنشان کرد: آنها به ما نشان دادند که چگونه از توپ‌های مرده و سخت می‌توان امتیاز کسب کرد.

فرهاد ظریف، لیبروی تیم ملی والیبال ایران هم در این نشست حاضر شد و اظهار داشت: در بازی با بهترین تیم جهان چیزهای زیادی یاد گرفتیم. بازی برابر این تیم بسیار برای ما مفید بود، چرا که جزئیات والیبال را از آنها یاد گرفتیم.

مرحله چهارم و پایانی مسابقات جام‌جهانی والیبال بامداد امروز (جمعه) در ژاپن آغاز شد. در یکی از دیدارهای بامداد امروز تیم ملی ایران به مصاف برزیل که تا پایان دور سوم در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و پرافتخارترین تیم جهان محسوب می‌شود، رفت و با حساب سه بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد. 

دو دیدار بعدی تیم‌ ملی کشورمان با روسیه و ایتالیا تیم‌های دوم و سوم رده بندی جهانی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین