کد خبر: ۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۳

ایران مستقل است ،عرب ها بی اراده اند

آفتاب‌‌نیوز : وی ایران را امن ترین کشور دنیا خواند و با اشاره به پیچیدگی و گستردگی شبکه منافقین در کشور و مقایسه آن با القاعده افزود : شبکه منافقین با حمایت بیگانگان و پیچیدگی خاص توسط مردم کشف و از هم فرو پاشیده شد و با دقت در پرونده ‌های آنان مشاهده می‌کنید اکثر دستگیرشدگان به وسیله اقوام و آشنایان نزدیک، معرفی شده‌ اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد : شبکه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، شبکه دینی و مردمی است و روحیه اسلامی در وجود مردم نهفته است. ولی آمریکا با چنین ادعاها، امکانات و شبکه‌های گسترده اطلاعاتی هنوز موفق به دستگیری بن لادن یا زرقاوی یا امثال آنان نشده است که علتش یا بی عرضگی و بی‌ لیاقتی آنهاست یا اینکه تروریست‌ ها از خود آنها و جزو همکارانشان هستند.

آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ضعف و غفلت بسیاری از کشورهای اسلامی در مقابل مستکبرین گفت: در حالی که کشورهای عربی مجهز به بسیاری از سلاح‌های پیشرفته روز دنیا هستند ولی جرأت استفاده و دادن یکی از آنها را به فلسطینی‌ها ندارند و این ذلتی بزرگ است.

آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار پاسداران مرکز پشتیبانی پادگان شهید خرازی اصفهان با مقایسه ضعف و غفلت اکثر کشورهای اسلامی و عربی اظهار داشت : کشورهای عربی به گونه‌ ای زیر سلطه‌ آمریکا هستند که هیچ اراده ‌ای از خود ندارند و در حالی که کشورهای عربی مجاور سرزمین های اشغالی فلسطین توسط صهیونیستها، مجهز به بسیاری از سلاح‌های پیشرفته روز دنیا هستند ولی جرأت استفاده و دادن یکی از آنها را به فلسطینی‌ها ندارند و این ذلتی بزرگ است که کشوری وسایل و ثروتی داشته باشد ولی اجازه استفاده از آن در برابر ظلم و جرات اعتراض را نداشته باشد.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد افزود : حق وتو حق ظالمانه ‌ای است که تنها چند کشور ثروتند دارا می ‌باشند و هیچ کدام از کشورهای دنیا جرأت اعتراض به این امر را ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین